torsdag den 25. december 2014

Kan man være mere træt-Torsdag den 25 december 2014.

 Jeg elsker at min far er medlem af ewers foderfirma, for han får altis et par gratis kalendere.







 Afsted på arbejde, og vi fik fri kl 12:00, da det jo også er en slags helligdag idag.


 Jeg fik jo kun omkring de fire og en halv times søvn i nat, så jeg var så træt, da jeg stod op.

Jeg havde ansvaret for farestalden hele dagen, jeg er beæret over at de har så meget tillid til mig.


Jeg sad og ventede på min far i køkkenet. 

 Jeg skal jo skrive antalarbejdstimer ned, og indtil videre, ligger det på de 5 timer hver dag.


 Min far hentede mig.












 Jeg tog et bad.





 Varme pusser på.
 Juletræet spreder en hyggelig stemning.
Jeg fik ikke udtalt mig om juleaftenen igår, så det gør jeg nu her.

Vi havde en rigtig fin juleaften igår, den var meget hyggeligt.
Fuld af glæde, gaver i massevis, og familien samlet (mor, far, Ida, alice, farmor og jeg).

og mad, masser af mad, det må man ikke glemme..<3

 Jeg lavede lige blog for igår.
 Imens vi så Harry potter.
Ida fik jo alle Harry potter- filmene i julegave, så dem ville vi se, vi nåede dog til 3 sæson, så vi skal lige se de 5 sidste.













 Vi hyggede os med æbleskiver.







Jeg var SÅÅÅ træt, at jeg ikke følte jeg kunne åbne mine øjne, så jeg faldt i søvn på sofaen, og sov imens min familie så Harry potter.




Hahaha, følelsen når man vågner igen.
Ida og Alice kan sagtens finde på at  male en i hovedet,når man falder i søvn, det er sket før.
Så jeg går direkte hen til et spejl, når eg vågner, når man er faldet i søvn på sofaen.

Heldigvis havde de ikke gjort det ved mig.

















 Så skulle der spises alle de rester man kunne have.
 Jeg var stadig træt, og frøs.


Jeg har nærmest gået rundt med mit tæppe lige siden jeg var i bad. 






 Mig, Ida og Alice spillede trivial pursuit.
Ida vandt, det gør hun altid..:)
















 Risalamande-tiiid.

 Og et spil mere.










Masser af mandariner.





Jeg har faktisk fået optaget da vi gik rundt om juletræet, og jeg tænker på at sætte det ind på min youtubekanal..uden at redigere det, det er god tnok 13 minutter langt, men det er dejligt at have det at kigge på..:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar