tirsdag den 23. december 2014

Pynter juletræ-Tirsdag den 23 december 2014.

 Årh, igår skulle Ida og Alice til at julehygge med at se friends, og jeg skulle bare i seng, jeg skulle jo arbejde..Jeg havde så meget lyst til bare at blive oppe, men så var jeg jo ikke frisk til i morgen.












 Og de ville lave spaghetti.








 Nå, jeg gik i seng..øv.

Næste morgen tog jeg arbejdstøj på.




 I pusserne.





Madpakke. 

 Far kørte mig derhen.
 Da kl blev 13:00, skulle alle medarbejderne samles til en juleafslutning, hvor vi spiste risengrød.
Og så kunne jeg bare tage med min far hjem igen.
 Juleafslutningen var færdig kl 14:00.
 Mig og far kørte hjemad.
 Ida og Alice var ved at varme æbleskiver i ovnen, så de var klar til at vi kom hjem, så jeg kunne ikke nå i bad inden æbleskiver.










 Efter kaffen gik jeg i bad, og tog rent tøj på.




















 Vi(mig, Ida, Alice og far) har en tradition med at tage ud og fælde vores træ selv, den 22 december, men i år havde vores far ikke tid til det, fordi han arbejder så meget, og vores mor gider ikke, at fælde et træ...så far købte et istedet.





Vi pyntede det, imens vi hørte julemusik. 

















































 Lavede mine negle..det var måske lidt dumt at lave dem her til aftes, da jeg jo skal i stalden i morgen, og de skaller af i stalden...















 Uhh, snart elevstævne på min efterskole, jeg vil rigtig gerne med, måske gør jeg det, hvis jeg har tid til den tid.
 Vi har en tradition med at spise risengrød den 23 december, så det fik vi.






 I min familie putter vi saft i risengrøden.. det gør vi sønderjydere nemlig.








Julekalender. 




 Vi(mig, Ida, alice og mor) gjorde os klar til at tage i bilka.



























 Jeg tog i bilka med træsko..

 Så tog vi hjem igen.




Bu laver jeg blog, og så vil jeg snart i seng, for jeg skal arbejde i stalden fra 07:00 til 12:00 eller 13:00, og jeg vil ikke være totalt smadret juleaften..så jeg vil få mig noget søvn.



Jeg sidder henne ved juletræet for hyggens skyld.



 Og selvfølgelig fordi at prudst også sidder her.

Lige der slikkede hun mig i hovedet.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar