fredag den 19. december 2014

Verden rundt og julegaver-Fredag den 19 december 2014.














Stod op kl 08:30, Ida var allerede taget til sønderborg,da hun skulle hen og se noget gratis comedy på hendes skole med jacob wilson kl 09:00.




Jeg gik i bad.




















Morgenmad.


I pusserne.

Mig og mor kørte til sønderborg, da vi begge skulle købe julegaver.
Vi skulle lige ind på davidsen.
































Så kørte vi afsted til sønderborg.




Parkerede i borgens parkeringskælder. 

Og gik ind i borgen.





Da mor var inde i kop og kande gik jeg lige over på skolen, for at hente mit eksamensprojekt.







Billedkunstlokalet.










Og så skulle jeg tilbage til kop og kande. 






























Vi gik tilbage til borgen.














Mødtes med Ida.




Ned i parkeringskælderen igen, og mor kørte ud for at købe flere julegaver, og mig og Ida gik videre i sønderborg og købte også julegaver. 




























Ind i kvickley og købte mad, da Ida var sulten, hun havde ikke fået noget at spise, da hun skulle nå en bus.














Jeg gik op til biblioteket, da jeg skulle hente mine bøger, jeg fik lånt.






















Og tilbage til Ida igen.









 Og købe lidt flere julegaver.










Jeg elsker at kigge på mit hår i prøverummene. 










Vi var inde i wholenberg og kigge, der er ret dyrt derinde.






















Vi købte begge 2 sådan en julegave, fra matas, som var pakket ind, så vi ikke ved hvad det er.




Ind i fona og kigge.





Det er hårdt at gå med så mange poser. 





Op til føtex.




























Vi fandt nogle sjove æg.














Far hentede os i sønderborg.
Jeg fik købt en mega god smoothie.






Vi kørte lige ind på brugsen, for at hente min goodiebox.







'Og så hjemad og aflevere mig, da Ida og far hentede Alice ved færgen.








Dagens julegaver.
Redigerede lidt på videoen.

Ghowt whispere.




Fodre kattene.






















Åbnede min goodiebox.




Blog for igår og idag.
Nu skal jeg se 3 afsnit af julekalenderen, da jeg ikke har set dem i de sidste par dage, jeg har simpelthen haft så travlt.

Nu har jeg lidt ondt i hovedet..håber det går over i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar