mandag den 15. december 2014

Smukkeste kjole nogensinde-Mandag den 15 december 2014.


















 Pusserne.

 Selvfølgelig regnede det, da jeg skulle gå op til bussen.
Jeg ventede på bussen, det er altid så mørkt her.


 Sønderborg.



















Vi skulle ud og stå på skøjter i idræt, da det er sidste idrætstime inden jul.
Det var sååååå sjovt at stå på skøjter igen, da det nok er et et halvt år siden jeg stod på skøjter sidst.
Jeg har nok prøvet det en 5-6 gange nu.
Heldigvis væltede jeg ikke, men det er jo svært til at starte med.

Det var meget hyggeligt. 

Jeg fik kun dette billede, da mine hænder var lidt kølige der.




 Vi plejer normalt at få fri 10:30, men fordi at der var et ar stykker der ikke ville stå mere på skøjter, valgte vi at stoppe lidt før.

 Og gik tilbage til skolen igen.





Da vi først skulle have matematik 10:45, kunne jeg lige nå at hente min pakke henne ved føtex.


















 Det tog ikke så lang tid at gå derhen.




 Nu kan man jo hente dem ved de der swipbokse, hvor man bare skal trykke en kode ind.


Jeg fik den. 




Og gik derefter tilbage til matematik. 





















 Jeg var tilbage på skolen kl 10:00, så det gik ret hurtigt.

 Mig og en fra min klasse var så spændte på at se indholdet i pakken, da det er noget vi har snakket om i lang tid, så vi pakkede den op i frikvarteret.

Og, wooooow, men det får i at se længere inde i dette indlæg.

 Så gik jeg hen til bussen.

'










 Og gik hjem.





















 Hjemme.

 Der ligger vores sofa og gulvtæppe så.

 Det er næsten trist..


Jeg snakkede lidt med minnie-pigen.

















 Og stribe-pigen.























Jeg havde lyst til et spejlæg, så det lavede jeg. 








 Med et brød til.

 Og noget the.



 Prudst har allerede slået sig ned på mit tæppe igen.






















 Hendes poter på mine poter.


















 Jeg gik op på mit værelse.
Jeg nyder rigtig at være deroppe, fordi at det næsten  er ordentligt og pænt nu.
 Og så hyggeligt.


 Det er så afslappende at høre regnen udenfor.

 Jeg havde mega meget lyst til at høre backstreet boys, så det gjorde jeg.



 Og nu til pakken, jeg havde hentet idag.
VERDENS SMUKKESTE KJOLE.

Jeg håbede bare så meget at jeg kunne passe den.















 Men jeg er for fed, haha, det har jeg sgu aldrig været ude for før, til en medium kjole,..den er jo også fra kina,  og der er de mega små, så det er jo også logik for burhøns..jeg vil prøve at spørge om jeg kan få den i large så, for den mås sgu da passe.

Der hvor taljen skulle være, er den for stor, og der hvor overdelen er, er det for stort. 




 Den er jo også virkelig stram.



Den går helt ned til gulvet. 

 Jeg prøvede at stramme maven så meget ind som jeg kunne...



 Med en trøje over, kunne det ikke set, men jeg vil alligevel gerne have den byttet.










 Man ved når der er en der har været inde på ens værelse, når ting står steder, man IKKE har sat dem, hahah, det ligner så meget min mor.

Den kunne jeg ikke finde på at stille der.
 Eller denne her.
 Hov, der var lige en ekstra gris.
 Og en dimsedut.
 Og, det der har jeg ihvertfald ikke sat der.
 Eller dem her.
 Eller disse nisser., hahah.





 Så var der ghost whisperer.





 Fodrede kattene i pausen.


 Og ghost whisperer begyndte igen efter pausen.

 Klædte om til sidste omgang zumba inden jul, og der er opstart igen den 5 januar 2015, det vil jeg selvfølgelig gerne.






 Mor kørte mig op til bussen.




 Jeg ventede i busskuret.






 Inde i bussen.
 Så var zumba færdigt.
 Mor hentede mig.


Stribe ventede på mig, da jeg kom hjem, så jeg sad lidt og nød aftenen med hende. 


















Og Harald kom også.























Jeg varmede lidt suppe, som de andre i familien havde fået til aftensmad.



 Og så julekalenderen fra idag, da jeg jo var til zumba.

 Tog et dejligt langt og varmt bad.









Imorgen skal vi kun have timer fra 08:00 til 10:45.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar