mandag den 8. december 2014

2 søndag i advent-Søndag den 7 december 2014.




 Mig og Alice fik set the fault in our star igår,inden sengetid..okay,vi komførsti seng ved 02.00-tiden.




 Det er en fantastisk film.





 Jeg hader læbestift, men jeg må ærligt indrømme at det er enormt pænt.

 Så, mig og Alice stod op kl 12:00....STOR fejl...






 I pusserne.

 Kalenderlyset blev tændt.
 Min mor fik pyntet lidt op i køkkenet i går aftes.

















 Jeg havde lidt vasketøj i vaskemaskinen der skulle ud til tørre.
 Jeg ligner et søvnigt moster idag, så billede af mig..ha, det tror jeg ikke det kommer lige idag..


 Åh, så skidt da..

 Hang det til tørre i udlejning.
 Og næste portion skulle op.





Jeg gik op på mit værelse. 





Jeg tror jeg ledte i en halv time efter nål og tråd...jeg kunne simpelthen ikke finde det..

 Men jeg fandt endelig noget.
 Der var nemlig gået hul på min dyne.
 Jeg fik det syet.
 Årrrh, hvor er det floooot, jeg fik mit dynebetræk på, og et par puder..
 Nu skal reolen bare sorteres.
 Nu er alle mine shampooer da delt op i kategorier.
 Glædelig 2 søndag i advent.
Hvor ser det dog hyggeligt ud.

 Næste portion vasketøj var færdigt.
 Ind med noget nyt.
 Jeg plejer altid at hælde vaskepulveret ind til tøjet.


 Start.






 Hang det til tørre, nu kan der næsten ikke være mere på det tørrestativ.
 De kære små skulle have mad.

Alice blev kørt tilbage til færgen, hun skal jo tilbage til efterskolen i aften.

 Så har jeg tømt endnu en bøtte silica piller.


 Så er det godt at jeg har en backup.



 Nu er mine smykkehængere kommet op og hænge.






 Mor havde lavet aftensmad.
 Prudst sidder som sædvanligt med under aftensmaden og glor på os.

 Hahah, og så sidder vi alle og griner over hende, fordi hun jo er så sød.

 Jeg ryddede op i vaskemaskinen.














 Smurte madpakke.
 Julekalender.
Jeg kan helt vildt godt lide julekalenderen i år.
Den sang der er skrevet til julekalenderen er en elev fra Alices efterskole, der selv har skrevet og sunget..hun gik der et par år før Alice.



 Nu sidder mig og prudst i sofaen og laver blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar