onsdag den 10. december 2014

Dejlig løbetur-Onsdag den 10 december 2014.








Det var dejligt at vi skulle have almindelige dagstimer idag, som vi plejer.

I pusserne fik vi en kakao og et stykke chokolade.







Lavede en knold, fordi at jeg gerne ville have lidt bølger i mit hår.


























Min far skulle heldigvis til sønderborg her til morgen, så han kunne tage mig med helt hen til skolen..vejret var også vildt dårligt.
Jeg havde lige tid til at læse avisen, da vi jo kunne køre senere.
Årh, hvor ville jeg gerne have set denne her film igår, men jeg fik jo først set det i dag.



Så kørte vi afsted.



Jeg var der lige 50 minutter før, så det var dejligt, 















Så havde vi fri, og tog hjem. 


Med bussen.


 Men jeg skulle da lige trække tiden lidt ud, så jeg gik igennem borgen.









































































































Og så gik jeg hjem.







Hjemme.

Og hvem har vi der.


Harald. 






















Og så løb jeg en tur. 

























































Pinkey og bruno stod og åd græs.























































































Hjemme



 Og hvem var der.




Prudst.















Jeg så lidt youtube. 

Og åd mad.



Ghost whisperer. 

























 Fodrede kattene.








Lavede lidt the.
Lavede goodiebox.

Så julekalender, nu sidder mig og prudst og laver blog.
Prudst skygger for min computer, med sit hovede, haha..:D
snart  vil jeg i bad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar