tirsdag den 2. december 2014

Aros i århus-Tirsdag den 2 december 2014.















 2 december.


 Vores familie har altid denne nisse hængene i vinduet ved juletid, og den hænger altid i vinduet ved pusserne.

 I pusserne idag.




 Det var bare med at dække sig til med masser af tøj og varme, når man skal ud i den kulde.








 Sønderborg.








Jeg gik med det samme op til skolens varme radiator, da jeg kom hen til skolen. 








08:15, tog vi(min klasse og parralelklassen) med en bus hen til Aros i århus. 












Vi kørte i 3 timer.

På vej derop snakkede jeg med nogle fra min klasse, og så lidt på ipad og dr.dk.

Og endelig kl 11.00 var vi ved Aros. 

 Kl 13:30, fik vi noget tid til at gå rundt i Aros by, så jeg og 2 fra min klasse gik på shopping i bruuns galleri i århus.

















 Kl 15:00, skulle vi være tilbage på Aros, så vi kunne køre med bus tilbage til skolen.
 Det var så underligt for der var en skibane lige ved siden ag Aros..strange.






















 Vi tog tissepause ved en tankstation.


Vi kørte igen i 3 timer. 
Og var i sønderborg 17:40.

Min bus gik 17:55, så det var heldigt at jeg kunne nå den.









Hen til busstationen. 














Far hentede mg ved kirken. 

 Men han skulle lige på brugsen, jeg var så træt at jeg ikke gik med ind.




 Ja, så skulle han også lige hen til stalden og trykke på en knap, så grisene kunne få noget foder.









 Endelig var vi hjemme, så det har været en meget laaang dag, men den har været enormt god og hyggelig.


Harald hilste på mig, da jeg kom hjem. 




 Julekalender tidsrejsen.




 Der var kommet en pakke til mig.
 Hurtig madpakke inden pyrus.


Den lille skid var der. 


 Hun får altid et par stykker pålæg.
 Madpakkeeee.
 Pyrus.

 Jeg handlede jo i vero moda.

 En rigtig lækker jakke.
Den havde kostet 1000 kr, men var sat ned til 500 kr.













 Og en fiiin trøje.


 Vi var da også i glitter.
 2 par øreringe til 1 pars pris, så den ene var faktisk gratis.

Et par med et anker, hjerte og kors.


Et par sorte blomster med sølv udenom.






 Et par blå blomster med sølv udenom.

 I pakken havde jeg bestilt 2 justin bieber iphone covers.

Men disse var til phone 5, så jeg kan ikke bruge dem...ja, det var en fejl..jeg er en klaphat.

MEN MEN MEN jeg elsker dem stadig da de er med mit idol på..
 Der fulgte et gratis cover med..game og thrones..jeg kender dem egentlig ikke, men det er da sejt nok.


 Jeg har SÅÅÅ mange iphone 4s covers.



 Jeg skiftede fra grøn.
 Til dette krone cover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar