mandag den 29. december 2014

Dybbøl banke-Søndag den 28 december 2014.



 Stod op kl 10:00, og vi fik alle pumler og rundstykker.


Årh, det er så dejligt at sidde her, og varme sig.











 Mig, Ida og Alice tog noget idrætstøj på.

 jeg åd et par hindbær.
 De er så lækre.
 Åh, ååååh, det skulle jeg ikke havde gjort...de blev alle spist af mig.

 Minnie var nysgerrig.
 Jeg fandt en fin baby-hat fra da vi var små, så jeg kunne holde varmen.
 Stribe er søøød.



 De fik et par godbidder.





'


 Jeg satte mig udenfor og snakkede lidt med kattene.



 Vejret var dejligt.








 Solen skinnede mig i øjnene, så billederne bliver lidt kiksede.






















 Godbidder til alle!!:)


















 Så gik jeg lidt rundt udenfor.






 Der var frost på græsset.













Og på bænkene.











 Jeg gik op på vores høj.

 Vi har sådan en fiiin udsigt over vores hus og marker.
 Hhah, man kan lige se Alice der sidder ved døren.










Kattene de følger en ALLE steder, men det er nu meget hyggeligt.



Jeg glæder mig til at skulle have bål igen, når det bliver varmere.





 De hygger sig.









 Så var vi på markvandring.









Jeg elsker at træde i frossne vandpytter.


 Det er også rigtig flot.

 Nuuuurh, de går i revnerne.









 Vi har hvert år en stor pose juleslik, men jeg sys altid at min mor køber nogle underlige jule-slik-ting.




 De fleste af dem kan jeg ikke engang lide..
De bedste er de her 2.
 Og de her 2.

Og resten er bare klamme.



 Jeg lavede en smoothie.




Nuuuurh, der var en lille fugl der spadserede rundt på vores gårdsplads.




 Harald sad bare og slikkede på is.





Og gjorde ikke noget ved fuglen, men han er også ret doven, og MEGET venlig og god af sig.

















Smoothie.



 Og så kørte mig, Ida, Alice og far afsted til dybbøl banke.










 Mig og Ida ville løbe lidt rundt, og Alice ville bare gå en tur.




 Så Alice gik den ene vej, og vi løb og gik den anden vej.












 Der var mange ude og gå tur.


 Man kan lige se Ida og Alice dernede.






















 Der var en utrolig flot udsigt.

































Ida-modellen.






























 Ida igen.




Mig, der står på et ben.
















 Klamt billede af mig, men pænt af Ida.




 Da vi var færdige med at gå og løbe rundt, samlede vi os med Alice og far kom med varmt kakao, og juleboller.

 Jeg har fået en mega sej app, som tæller skridt, og måler hvor langt an har gået, cyklet, løbet osv.
Det er den nederst til venstre med tallet 6,684.
Den hedder argus, og den er mega god.
 Vi fik gået og løbet 2,30 kl.
Og steps var på 6,686.
962 kalorier.
Osv osv.
 Man skriver det man vejer ind.
I mit tilfælde er det 56,1 kg.
Og man kan tage billeder af det man har spist, men hvad billederne gør, ved jeg ikke, den del har jeg ikke lige fattet endnu.



 Så kørte vi hjem, med en smuk himmel.




 Og var hjemme kl 16:00.
 Hahahah.









Så vaskede jeg prudst madskål grundigt, og gav kattene mad.



Lavede hvad-jeg-gik-i-julegaver-2014-indlæg, men det vil først komme op i slutningen af denne uge, da alle jo lige skal have læst december goodiebox.


 Mit hår er bare  sååååå fash, lige der på det tidspunkt der.

 Jeg så lidt youtube.






 Ida og Alice så lille per.























 Vi fik min livret til aftensmaaaad.
Tarteletter, årh, jeg elsker dem.

I morgen skal vi have Idas livret, men det får i at se hvad er i morgen.





 Så så vi Harry potter.




 Drak the.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar