fredag den 19. december 2014

Næsten savet træ-Torsdag den 18 december 2014.










 Jeg stod op ved 11:30-tiden.
 I pusserne.








 Jeg tog træsko på.





Og overtøj på.



 Og gik ud for at save noget træ.
Hestene var inde, så jeg var lidt irriteret på at jeg skulle save inde i stalden, da de bliver så bange af høje lyde, men jeg blev jo nødt til det, for ellers havde vi jo ikke mere træ.










 Mit arbejdslokale det næste stykke tid, blev sat op.






 Så fik jeg da savet lidt.

 Jeg savede videre.

 Og videre.



 Og så var jeg færdig.








 Nu skulle det bare kløves.

 Men jeg opdagede at olien rendte ud af den, så jeg kunne ikke lige fortsætte.











 Ovnen blev tændt.
 Hahahaha, prudst lå med hovedet helt nede i mit tæppe.





 Lavede lidt the.


 Jeg havde stadig en halv sandwitch fra sands and salad tilbage.
 Den pakkede jeg ind i sølvpapir.
 Hældte theen op.




Efter 10 minutter  kunne jeg tage den ud. 




 Og spise den.
 Ghost whisperer.








 Jeg prøvede at få de der videoer fra hvor jeg filmede ind på min ipad, men det gad bare slet ikke...årgh, hvor var jeg irriteret.


 Ida bagte sirupskager.


 Så skulle jeg ud og flytte træet, så man an komme ind til hønsene og gå rundt inde i stalden.











 Jeg savner at slå græs, det kan man jo ikke nu, hvor det er vinter og hvor jorden er meget fugtig nu.


Ghost ehisperer. 













 Da Ida skulle til guitar, fik jeg lov til at låne hendes computer, så jeg kunne lave videoen der.

 Så kunne jeg gå igang med at redigere.







Det gjorde jeg i ret lang tid, men blev ikke færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar