torsdag den 4. december 2014

Juleklip på skolen-Torsdag den 4 december 2014.





















 Morgenmad.
 Julekalender.


 Vi stod op kl 06:00, og det plejer ellers at være 12-13 over, så idag havde jeg tid til at læse avis.






Sønderborg. 















 Vi skulle lave noget juleklip og klister samt julequizz på skolen. fra 10:30 til 13:00.
Det var elendigt...

Vi blev bare placeret ved et bord i salen, imellem 100 personer, der også gik på skolen.
Der var EN saks til 10 mennesker, 3 stykker papir, 1 stykke pap og 2 stykker glanspapir..uh, yaa..musikken var så høj at man ikke kunne snakke sammen...mig og et par andre lavede bare matematikaflevering imens det stod på.

Før det der jule-halløj havde vi biologi.
Efter jule-halløjet skulle vi have 40 minutters matematik.
Jeg orkede ingenting efter det julehalløj, det var ret så intenst...men jeg fik da lavet lidt opgaver..

Jeg føler ikke rigtig at jeg har noget som helst motivation og engagement i denne uge..

Tog bussen hjem lige da vi fik fri.
Gik hjem.


















 Prudst så sjov ud, da  mig og Ida spiste æbleskiver-

 Ghost whisperer.





 Og så begyndte jeg med matematik afleveringen der skal afleveres i morgen.


 Jeg lignede noget der var løgn idag, så jeg ja...meget få billeder idag.




 Jeg stalkede frividen videoer, i ret lang tid.



Resten af aftenen gik med matematikaflevering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar