onsdag den 17. december 2014

The hunger games-mockingjay-Onsdag den 17 december 2014.







 Jeg har jo juleferie nu, så nu kan jeg stå op når det passer mig.
Så kl 08:00 blev det til, Ida stod også op på dette tidspunkt.
 Jeg ville jo prøve at filme en af dagene i min juleferie, og så blev det lige denne her dag, så jeg havde kameraet klar.
 Jeg åbnede mine julekalendere.


Lavede krøller. 






















'I pusserne fik vi maoam, og kakaopulver.




Mit kamera løb tør for plads..møg-irriterende.. 

 Så måtte jeg sætte et par billeder og film ind på min computer, og det tog alt for lang tid.


Jeg skulle lige hente lidt tøj fra tørrestativet.





 I værelse 21.


 Jeg filmede jo selvfølgelig aktionen.

 Så skulle det klappes sammen.
 Kameraet var klar.














Op på mit værelse, for at ligge lidt tøj på plads. 


 Jeg satte mine sko ind på mit værelse....ja, jeg har mange sko.



 Så løb mit det store kamera tør for strøm...
 Og det skulle oplades.

 Det lille kunne tages i brug.

 Jeg tog mig en kop kakao.






 FEDT FEDT FEDT..det sker ALTID for mig.


 Nu er mit kop bare ret klamt.





 Jeg lavede blog for igår.
 Og et spejlæg.
 Med brød til.

 Og hamburgeryggen tabte jeg på gulvet..HVORFOR er jeg så klodset??

 Nå så måtte jeg lave et nyt.

 Det gik lige lidt hurtigt her, da Ida var blevet færdig med sin SRP-opgave, så hun ville tage hen til sin skole og aflevere opgaven, og vi havde omkring 10 minutter til at gøre os klar til at gå op til bussen..







 Vi ventede i busskuret.







Men fandt ud af at bussen slet ikke stoppede ved busskuret, da det kun var hurtigbusser(altså a busser, og se stopper ikke der)
Heldigvis kunne vi godt nå at gå hen til busstationen, og tage den a-bus.











 Så vi ventede i busskuret på busstationen.





Inde i bussen.











 Ankommet til sønderborg.
Vi skulle lige op på biblioteket og aflevere et par bøger, som Ida havde lånt til sin SRP-opgave.





 Biblioteket.


 Jeg fik også lige lånt et par bøger til min billedkunsteksamen, som jeg skal hente en af dagene.

 Vi gik derefter op på Idas skole, for at aflevere hendes opgave.















 Jeg elsker at komme med hen på Idas skole, fordi den er så stor, og jeg føler bare at den er en labyrint.
Jeg kunne godt fare vild der.










Jeg gik bare rundt og tog billeder og filmede, imens at Ida printede opgaven ud.





 Så var opgaven printet ud og jeg hjalp lidt med at sætte den sammen osv.








 Nu ved jeg hvad jeg ønsker mig mere.
et gavekort til biografen.
Så jeg kan se skammerens datter den 26 marts 2015.




 Da Ida havde fået afleveret gik vi ind i sønderborg by.














 Wholenberg chokolade dufter så godt, så der gik vi lige ind og kiggede, men købte ikke noget, for det er mega dyrt derinde.




 Uh, yaaaay, The hunger games gik kl 17;30.







 Vi var sultne, så vi købte os lidt godt på sand and salad.











 Ida skulle købe lidt julegaver, men jeg havde jo købt lidt gaver til Ida, og mangler derfor kun Alice(vi giver gaverne sammen til mor og far, da de ønsker sig lidt dyre ting i år.)..men Alice havde ikke givet mig en ønskeseddel lige der på det tidspunkt, og hun er jo på efterskole.
 Så vi aftalte at mødes 16:30 igen ved biografen.
Jeg må jo ikke se hvad hun giver mig, så derfor blev vi nødt til at splitte op.
 Jeg gik mig derfor en tur.

 Ned til havnen.

















Det var SÅÅÅÅÅÅÅ koldt. 

















Og jeg følte mig bare så oppustet af alt den sand and salad, hold da op. 












 Der var stadig lidt tid til den var 30 over.

'

















Det er så flot med alle de mange lys på gågaden.






 Jeg skulle lige på wc i borgen, men der var Ida allerede, så vi aftalte at mødes ved toiletterne.


















 Og så måtte vi hellere komme hen til biografen, og bestille billetterne..Ida havde fået sådan en gratis gavekort for 2 personer til biografen, så vi kunne faktisk komme derind gratis.
















Da vi havde bestilt billetterne, gik vi ind i borgen igen, og kiggede lidt rundt.

























Årh, dene her bluse er så sød, men den er nok  alt for stor til mig. 

 Da der var 10 minutter til at filmen startede, gik vi hen til biografen.



 Og satte os ind.



 Og et par timer efter, var filmen færdig.

Den forrige var meget bedre.

Jeg ville nu sige at denne var en skuffelse, da jeg ikke rigtig kunne se nogen pointe i denne her.
Der var ikke rigtig nogen handling i den, og det føltes bare som om at de prøvede at trække et eller andet ud.


Men den var alligevel god.

 Der var stadig lidt tid til at bussen gik, så vi ville have lidt slik med hjem, fra slikplaneten.

 Vi gik ind i borgen, for at få varmen, imens vi ventede.






 Og så gik vi hen til busstationen.







 Og ventede inde i bus-huset.









 Inde i bussen.




 Og så var vi ude af bussen, og kunne gå hjem.

Men det var ret mørkt på vejen hjem.


 Hjemme.
 Prudst ventede i stor stil.







 Mor havde gået og indrettet vores stue hele dagen, så da vi kom hjem, blev vi ret overraskede.
Det er SÅÅÅ hyggeligt.
 Vi har valgt ikke at lægge trægulv ind  endnu, det bliver efter jul.















 Så døde det kamera, for strøm.

 Men jeg var også færdig med den vlog.
Så skulle videoerne. bare ind.
Zumba var aflyst idag, fordi der var eksamener i den hal vi danser i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar