onsdag den 3. december 2014

En anelse forkølet-Onsdag den 3 december 2014.











'















 I pusserne.





Sønderborg. 








 Årrrh,jeg var bare sååå træt i skolen idag, og havde bare ikke noget motivation..jeg tog mig selv i at lukke øjnene i kemi..ups...Jeg er også ved at være ret forkølet...det er nedern,..især, når man skal pudse næse 100030 gange om dagen...


Friii. 



Jeg skulle lige på indkøb, for vi  manglede rugbrød og musli.









 Kvickley.








Og så tog jeg bussen hjem. 









 Altså efter jeg havde været i tigeren og købe de der stifter til at hænge  plakater op med, men jeg skal bare hænge lyskæder op.

 Jeg ventede på bussen.


 Gik hjem.














 Hjemme.
 Musli.
 Rugbrød.
 Hahahha, der sad en flue på vores kalenderlys.


Ghost whisperer..men jeg missede et afsnit da jeg var i århus på Aros..og det var et vigtigt afsnit..oh, well its just television.







Hende her forfølger mig overalt.


 Smoothie.

 Jeg fik faktisk købt et nyt smoothieglas i tigeren for 3-4 dage.






















 Youtube.










Aftensmad til kattene.

Hahah, prudst var så "jeg forfølger dig-agtig" efter aftensmaden.


 Smurte madpakke.
 Fik idrætstøj på.










Jeg elsker min nye jakke, den er SÅÅÅ dejlig.









 Gik op på mit værelse, bare for at se på det, og Ida spillede guitar inde på sit værelse, så det kunne jeg høre.








Jeg fik da et lagen på min seng.


 Afsted til zumba.
 Far kørte os.
 Der var en mega nuttet hund der stod og ventede på sin ejer henne ved skolen.







 Slut for zumba.
Det var faktisk enormt sjovt idag.
 Far hentede os.




















Men vi skulle lige hen på fars arbejde og trykke på en foderknap, så grisene kunne få deres mad.




 Mig og Ida sad bare og sang med på sangene der var i radioen.


 Hjemme.

Nu skal der hurtig laves blog, og i bad, for mig og Ida vil op og se julekalender på dr, dk, da Ida ikke har set et eneste afsnit af julekalenderen, julerejsen, jeg har dog set 2 afsnit.

Men sådan er det med skole, lektier og fritid, man kan ikke nå alt.


 Vaaarme.

 8952 sidevisninger og 961 indlæg, det er da sejt på de 3-4 år..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar