onsdag den 17. december 2014

julegaveindkøb-Tirsdag den 16 december 2014.








 Jeg krøllede mit hår.





















 I  pusserne.
 Der var en lille rejse-hårlak.
det var mærkeligt, for her til morges, stod jeg faktisk også og tænkte på at jeg skulle til at have en ny hårlak.



 Far skulle til sønderborg, så han kørte mig i skole.




 Så var vi ankommet.












 Og krøllerne var gået lidt, ud men de kunne stadig ses, men det var også fordi at jeg blev kørt.
































 Vi skulle kun have geografi fra 08:00 til 10:45, og så havde vi fri, men jeg gik op i billedkunst sammen med en fra min klasse, der sad vi og malede videre på vores billedkunsteksamen, snakkede og hørte musik, indtil 13:20 ca..haha, det var lang tid vi sad deroppe, men det var altså også rigtig hyggeligt.

I mellemtiden gik jeg lige ind på fakta og købte noget mad, da jeg var sulten og ikke havde noget mad med, for det tænkte jeg ikke på, da vi kun skulle have en time.


Pastasalat og chokoladekage. 


 Og så sad jeg og spiste det imens vi malede.

Men vi må egentlig ikke spise andre steder end kantinen..ups, crimeride.
 Dette er det flotte portræt af mig selv.
 Og et maleri af en pige der leger med sin kat.



 Så splittede vi op, hun tog hjem, og jeg gik på julegaveindkøb.




 Inde i borgen.



























Jeg gik og hørte musik imens.






























 Og da klokken blev 15:40 tog jeg bussen hjem.




 I bussen.

 En fra min klasse viste mig denne sang, og nu hører jeg den hele tiden, for jeg elsker rytmen i den, jeg er bare ikke så glad for teksten.

Kan i se at der kun er 14 % strøm, og jeg er ikke så glad for at der er meget lidt strøm på, for jeg skal kunne ringe, hvis der sker noget eller hvis jeg lige skal tjekke bustiderne, jeg hader når der er for lidt strøm på min mobil..jeg kan slet ikke have det.


 Og så gik jeg hjem.


Julegaver i denne pose.











 Den var på fuld skrue den sang.
På det tidspunkt var jeg lidt ligeglad med strømmen, da jeg snart var hjemme, det er noget andet når jeg er langt hjemmefra.
 Hjemme.




 Harald.











 Stribe.




 I må desværre ikke se hvad jeg købte, da det er julegaver.
 Men hindbærene må i gerne se.
 Jeg så ghost whisperer.








 Fodrede kattene.



 Hun ligger så fint der og hygger sig.















Hun er en babe, der nyder livet. 







 Jeg gik op på mit værelse, for at pakke julegaver ind.


 Når jeg pakker julegaver ind, så gør jeg mig rigtig umage, og jeg elsker at pakke dem fint og personligt ind..lad os bare sige det sådan, jeg ELSKER at pakke gaver ind, jeg hygger mig rigtig med det.

Jeg får også lov til at pakke min families julegaver ind, når de ikke gider, det gør jeg gerne.








 Aftensmad.





 Så fortsatte jeg med gaveindpakningen.









 Julekalender.






Dejlig varmt.





 Minnie stod og ville have noget opmærksomhed ude foran døren, så jeg sad lige og snakkede lidt med hende.















 Og så gik hun på opdagelse.



 I prudsts madskål.













 Jeg fortsatte med at pakke gaver ind.












Jeg skrev et slags brev til mine ynglings youtubere. 









 Da jeg har købt en lille ting til emilia og eduardo i julegave..der er mange der sender gaver til dem, og i år vil jeg også sende en lille ting.
Det er lidt legetøj til dem.







Så fiiiiin.



 Jeg kiggede på mine julegaveønsker.
Jeg har altid utrolig mange ønsker.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar