søndag den 28. december 2014

Find fyrværkeri-Lørdag den 28 december 2014.

















 Stod op kl 10:00.





 Morgenmad.











Gik ud og mugede ud hos hestene..ja, den hat der..hvad sker der for den. 















 Nyt halm skulle der hentes.
















Færdig. 




 Pinkey og bruno skulle da lige have en gulerod.












 JEG HADER ROSENKÅL!!.










 Vi fik en pose tomater med fra mormor, og de er sindsyg gode.
jeg må ærligt indrømme at jeg allerede har spist ca 12 af dem.
 Da jeg kom ind i stuen, sad Alice, Ida og mor og så noget om en surfer.

 Gik i bad.








 Vi fik et negerkys til kaffe.

 Og the.
























Så ville jeg prøve at lave popcorn i mit nye mikroovnskop som jeg fik i julegave(men det får i at se i mit julegaveindlæg.) 

 Nogle af dem blev lidt brændt.





 Så fik vi lidt varmt tøj på.










 Mig, Ida, Alice og far gik ned til (ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det)..et sted hvor nogle solgte fyrværkeri.
Vi har aldrig rigtig fyret fyrværkeri af, men Ida spurgte far om vi ikke nok måtte fyre noget småt af i år. og det sag de han ja til.































Der var sådan en fin bold der svævede i luften.

















 Den havde skiftet farve, da vi kom ud.





 Vi gik lige en lille omvej hjemad.
V










Og hen til kirkegården, for at "besøge farfar."








 Og så gik vi hele vejen over til fars arbejde, da der var foderalarm i stalden, så han skulle lige hen og trykke på en knap, så foderanlægget startede igen.








 Og så gik vi videre, og forbi rema 1000.







 Og købte pølser og hotdog. til aftensmad, det er nemlig lang tid siden vi har fåetdet.

Vi fik købt dette fyrværkeri..det er da en start.
6 for 59 kr.



 Vi var hjemme kl 18:00.
 Jeg fodrede kattene.














 Mig, Ida og Alice spillede ludo.



























 Aftensmad.
 Jeg kan kun lide hotdogs med pølser og ketchup i ikke andet.

 Og så så vi harry potter.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar