søndag den 28. december 2014

December goodiebox.

 Månedens tema er new favorites and all time classics.

 Naobay body lotion.

Prisen for den fulde størrelse(250 ml) (den på billedet er 125 ml) er 129 kr.

Det er en fugtgivende bodylotion.
Den er fyldt med nærende olivenolie, avocadoolie, aloe vera og sheasmør.
Den har 24 timers fugtgivende beskyttelse.

Den dufter meget frisk og sommeragtigt at citron og citrusfrugter.


 Den er rigtig fin med sit trælåg.

 Det er en fin hvis klat.
 Teez head over heels nail laquer.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse) er 119 kr.

Det er en rigtig fin glimmer neglelak.













 Jeg har den på lige nu.




Decubal shower and bath oil.

Prisen for den fulde størrelse(200 ml) (den på billedet er 30 ml) er 67,95 kr.

Det er en kropsolie, der gør så kroppen får fugt og bliver dejlig glat og skinnende.
den indeholder kamillethe,e-vitaminer, og jojobaolie.

Den har en mild og fin duft.




 Den er bare flydende.



 Carmex classic lip balm.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse) er 29,95 kr.

Det er det aller ældste læbeprodukt i historiens tider.
Den arbejder rigtig godt for at blødgøre tørre og sprukne vinterlæber.

Da jeg fik denpå kunne jeg straks mærke at den var god, for den tog ordentlig fat.

Den dufter dog lidt klamt, men det forsvinder efter 1-2 minutter.





 Petite affaires.

Prisen for den fulde størrelse(2 stk for 40 kr)

Det er nogle fine hårspænder/hårnåle.

Ærlig talt er jeg ikke så begejstret for dem, for jeg købte engang nogle viiildt billige nogle for 10 kr, og de satte sig bare fast i mit hår, og var svære at få ud igen.

Men det kan da være at disse her er gode, så dem vil jeg da give en chance.



 Gosh nail glitter.
Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse) er 69,95 kr.

Det er glimmer, som du kan drysse på dine negle.
Du kan tage noget gennemsigtigt neglelak på, og drysse glimmeret over, lade det tørre, og så har du fine glimmer negle.













 Dolce and gabanna the one eau de parfum.

Prisen for den fulde størrelse(50 ml)(den på billedet er kun en prøve på 6 ml) er 685kr.

Jeg kan rigtiggodt lide duften som en fiiin hverdagsparfume, den er nok lidt for dyr, til at jeg ville købe den, så ville jeg hellere ønske mig den i jule-eller fødselsdagsgave.








 Egyptian magic.

Det er en all-in-one mirakelcreme.

den kan bruges fra alt fra spaltede hårspidser, tørre læber, udslæt, forbrændinger, eller strækmærker.

den er kun af naturlige ingredienser.

opvarm en lille mængde(som en ært) i dine hænder, så smelter den, og du kan påføre den på det sted, du har brug for.


 Eucerin hyaluron-filler concentrate (ampul)

Prisen for den fulde størrelse (for 6 stks på 5 ml, er prisen 289,95 kr)

Det er til ansigtet.
Den fjerner rynker og udglatter huden.
Den har vundet en pris for at være det bedste hudplejemærke i danmark.

Den dufter utrolig godt, og minder mig om sommer og solcreme.



 Den er bare hvid.
 Batiste xxl volume dry shampoo.

Prisen for den fulde størrelse(200 ml) (den på billedet er 50 ml) er 69,95 kr.

Det er en tørshampoo.
Hvis du ikke lige har fået vasket hår, og du aner at dit hår er en anelse, fedtet, så srayes tørshampooen bare på, og så er det som nyvasket.

Batiste-produkter virker..jeg troede heller ikke på det tilførst, men det gør underværker.

Den dufter rigtig godt.



 Og en folder for eucerin.

 Og rabatkode for teez-produkter.


 Få 100 kr i rabat på cocopanda.dk.
 Brug koden goodiebox.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar