lørdag den 6. december 2014

Lidt travl lørdag-Lørdag den 6 december 2014.






Stod op 11:50. 

 I weekenden er morgener ikke så stressede, men de er så behagelige, man skal ikke stresse for at komme op, og hen til et sted i tide osv..så jeg havde god tid til at åbne alle mine 4 julekalendere.








 Og skrabejulekalender.










 I pusserne.

 Pruds forfølger mig alle vejene.



Dejlig morgen. 









 Alice sad og explorede the internet.








 Var lige ud hos de søde små væsener.









 Tog arbejdstøjet på, for det var min tur til at muge ud.












 Men først skulle jeg bringe noget vasketøj ud.

 Der var en anelse sol udenfor, men ikke meget.

 Stribe havde fanget en mus.
 Hvor er hun dygtig.

Husk at rose din kat, hvis de bringer et bytte hjem, for det er en gave til ejeren, og betyder bare at de er taknemmelige for at du giver dem mad hver dag, og klapper dem på hovedet, når de vil klappes, og bare er deres forsørger..de elsker dig bare.:)
 Så jeg roser dem altid til skyerne..


 Så skulle der muges ud.




















 Da jeg var færdig skulle der hentes halm.

 Fuck man, jeg hader når halmballernes stræk brister, lige ude foran døren!!!!!!..årh, død og pine...

Så har man bare halm ud over det hele...




Lille sniger harald.












 Hahaha, genialt billede.










Og lille sniger minnie. 












 Masser af halm.
 Høns høns høns, de nysgerrige høns.

 Hestene skulle lige have et æble.











































Lille fut. 













 Hang mere vasketøj op.

 Men tørt, det kunne det ikke blive..så det måtte ind og hænge i udlejningsværelse nr 20..
 Der er så dejligt varmt i værelserne om vinteren..der var ingen gæster i dette værelse lige nu, for ellers ville vi ikke gå derind, selvfølgelig.



















 De 3 katte her en mormor, mor og datter, det er ret sjovt ikke ?:)

Hende i midten er prudst(9 år) hun er mor til stribe(8 år), som er hende til venstre...stribe er mor til minnie(7 år), som er hende til højre....så det er en hel generation.
 Harald som er ham her, kom som en herresløs kat til os, for 5 år siden ca, og han er bare blevet boende, og vi er rigtig glade for ham.
Men hvor han kommer fra, ved vi ikke.
 Jeg holder så meget af de her 4 små vidundere...når jeg kommer hjem fra skole, er de der, når jeg går rundt udenfor, så er de der..de er der altid for en, og jeg er der altid for dem..

I love them...kæledyr er det bedste der findes, jeg er heldig at jeg har haft katte, heste, høns hele mit liv..grise(fra da jeg blev født til jeg var 7-8 år.)..hamster, marsvin og kaniner..hunden lasse(fra da jeg blev født til jeg var 13 år)..(min farfar havde duer, hvis det tæller)...hhahah, ej, jeg har været næsten hele kæledyrene rundt.



 De skulle jo have mad.









 Månen var mega flot, det er bare synd at man ikke kan tage et billede af den.

 Billedet bliver ret mærkeligt når man tager det af månen eller solen.













 Min far skulle til julefrokost, så jeg skulle tage dynebetrækkene og osv ind, fra tørresnoren.

 Der er så hyggeligt inde i vores bed and breakfast med rød dug på bordet.


Det er også ret hyggeligt at kigge ind i vores den store stue udefra. 

 Og køkken...jeg var faktisk selv hjemme, mor var på indkøb..Alice skulle i biografen med en veninde..Ida er på weekend hos en veninde og far er til julefrokost med sine kollegaer.



Jeg gik i bad. 


 Kalenderlyset blev tændt.






 Jeg gjorde rent i opvaskemaskinen.

 Jeg har i noget tid gerne ville lave nachos.
 Så det lavede jeg.


















 Lavede blog for igår.
 Og pakkede lidt gaver ind.





Og drak capri sonne.





 Hørte julesange.



Så var det færdigt, og mig og mor kunne spise. 




Jeg faktisk ikke spist noget hele dagen..I weekenderne spiser jeg faktisk  ikke noget, så jeg har lidt ondt i maven og kvalme af alt det mad..av, det gør jeg ikke igen.

  S å var der julekalender.












Min mor fik sat et par julelys op på hylden, det er julehygge. 

 Under billedet vi fik givet mor og far i julegave sidste år, mener jeg det var.



 Blog for idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar