fredag den 12. december 2014

Begyndende sne-Torsdag den 12 december 2014.








Det var så hyggeligt igår da prudst lå og pruttede og fimsede på livet løs, hold oop det stank!!...hun har en tendens til at prutte når hun hygger sig.

Det var igår da jeg sad og lavede blog og så youtube.


















 I pusserne.






Min far kørte mig op til rema 100, og satte mig af der, så jeg skulle kun lige gå over på den anden side af vejen til busstoppestedet.


Sønderborg.






Skolen.

Vi havde kemi/fysik og matematik.

Så friiii nu.
Jeg har jo maddag om torsdagen, så jeg skulle lige ind på kvickley og handle.



























Og så tog jeg bussen hjem.




 Jeg sad og ventede inde på busstationens station(jeg ved ikke hvad sådan noget hedder, men det er  et hus, hvor man kan vente på bussen) fordi at det regnede heftigt.


Og så gik jeg hjem.
Det begyndte at sne, meget lidt, men man kunne se dem, inden de blev til vand, lige da de rørte ens jakke.














Jeg elsker at se sådan noget her med fugle, det er så sødt..den forreste er den stærkeste i flokken, og dem der er i midten er de svageste, som bliver beskyttet at de andre, der flyver rundt om dem..det kaldes at beskytte sine venner og familie.

Hjemme.






Hvem har vi der, som virkelig gerne vil ind.
Hvis der er noget prudst hader, så er det regn...eller rettere sagt alle vores katte, undtagens minnie og stribe, hader regn..haha:)

Men alle vores katte har forskellige personlighed..det kunne være jeg skulle lave en video om det på min kanal en dag..hmm, det kunne være en ide.


Se hun går HELT inde ved væggen" jeg skal sgu ikke have en ENESTE dråbe på mig, ej, føøøøj man"
Hahahha.

Hendes ansigt siger bare "jeg er her nu, kan du ikke se mig, så luk mig dog ind man". 




Og ind kom hun. 






Gulvparty.


Det sneede lige i det her øjeblik, men det er svært at se.



Jeg stod lige og skrev ned hvad jeg havde købt for, osv, jeg prøver jo at holde styr på min økonomi. 



Så min mor skylder mig ca 29 kr, for de varer jeg havde købt for hende.


Her sneede det rigtig meget.
De ble bare til vand, så snart de rørte jorden.




Jeg lavede mig en smoothie.






 Der var sådan en sød lille fulg, der gik helt firvirret rundt ude på vores gårdsplad,s da den jo aldrig ar set sne før, det var jo en unge, så den er sikkert født i år.

Man kunne bare se at den tænkte"hov, hvad er det her, ej, hvor er det koldt, upp, den rørte mig, whraaa."
osv, nuuuurh, sweetest thing ever.










Mig og Ida skulle da lige ud og løbe fjollede rundt ude i sneen, haha,..det så ret fjollet ud. 







Og så tog vi et par billeder af hinanden der løb rundt i sneen.





























































Men Ida vil ikke så gerne have billeder af hende ud på bloggen, undtagens et, så det her er det eneste der gives. 













































 Hahaha, Harald kunne vidst ikke lide det, og gemte sig under æ kribba (det er sønderjysk og betyder trillebør)
Jeg har altid kaldt det æ kribba, for det er jeg vokset op med, og det lyder skørt når jeg siger trillebør.





Smoothie.
Jeg fodrede lige kattene inden ghost whisperer.

Ghost whispere.















Jeg læste lidt blade.

Dejligt at kakkelovnen er tændt, nu når det er så koldt.


 Så begyndte jeg på aftensmaden.
Bøf.

Skar lidt løg.
Løg og champignon i en pande.

Form bøfferne og i med dem.
Mor sørgede for kartoflerne.

Lidt sundt salat.

Jeg læste lidt videre i bladene.
Ida spillede guitar.
Så var der julekalender.












Nårh, ja, hvis der undres over hvorfor jeg ikke var til zumba i går(onsdag), så var det fordi at Ida var til en koncert med en veninde, min far skulle til en slags afskeds-halløj for en kollega der skulle rejse tilbage til brasilien hvor han bor.
Og min mor skulle på arbejde, så der var ingen der kunne køre mig derhen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar