mandag den 1. december 2014

Dekorering på værelset-Mandag den 1 december 2014.

 Glædelig 1 december, jeg har 4 julekalendere i år.
Vi må højest have 2 julekalendere nede i stuen hver, så mine 2 andre ligger på Idas værelse.
 Da vi spiste morgenmad, havde vi lyset tændt.
 Det er den ene julekalender jeg har nedenunder.


 Og selvfølgelig skrabejulekalenderen.

 I pusserne i vinduet var der en stor pakke.

 Mig og Ida havde fået en thoms julekalender.
Alice får jo pakkekalender oppe på efterskolen.















 Så tog vi afsted til skolebussen.

Men da mig og Ida var kommet  over til busstoppestedet, så jeg en besked på min klasss facebookside(så vi kan skrive til hinanden ovs.)..at idræt var aflyst.

Så jeg skulle gå hjem igen, og det var sååååå koldt..oh, gooood.


















 Jeg glædede mig til at komme ind til i det varme køkken igen.

 Snapchat: Grisen60.
Instagram: Grisen60.



 Jeg gik op på mit værelse med noget dejligt varmt the.



















Jeg fik alle mine goodieboxe ind på værelset.


 Og fik dem sat i orden.

 Jeg fik lyst til at flytte skabet til et nyt sted, så jeg måtte tage alt ud, for det er simpelthen så tungt det skab
 Jeg sys pludselig at jeg har alt for meget tøj.

 Alle bøgerne og alt mit ragelse måtte også ud.


 Jeg fik det da flyttet.


Jeg flyttede også mit skrivebord. 



Og min reol. 

 Og min seng.
 Jeg fik tømt hele den store kasse der var fuld af   ting.
 Bøgerne og parfumerne blev lige stillet rodet ind, de skal dog sorteres en anden dag.

 Ved 09:30-tiden gik jeg op til bussen.












Vi skulle møde 10:45 til matematik.














 Venter på bussen.























































Sønderborg.














Købte lige en chokoladebolle ved lagkagehuset.









 Vi fik en matematikaflevering til på fredag, og jeg har vidst ikke tid i denne uge, det er ihvertfald meget presset, heldigvis er der overskuelig.













 Jeg skulle lige en tur i tigeren og købe gavebånd.

























 Mig og Ida vil gerne i biografen en dag i hverdagen og se the hunger games, men det skal jo lige passe med vores begges tidsplaner, og den går ved 17:30-tiden  i hverdagen.









 Der er jo kommet et juletræ på på rådhuspladsen, så det skulle da lige kigges an.

























 Ida havde fået fri på det tidspunkt, så jeg vandrede hen til hendes skole, så vi kunne tage bussen hjem sammen.

















 Og så tog vi bussen.











 Gik hjem.
Det var skiiiiiide koldt..det er ihvertfald ikke sommer mere.




















 Endelig hjemme til varen.



 Hun sad der, hahaha, hendes ynglingstæppe, som er mit.
 Det var så fantastisk at vores brændeovn var tændt.

 På med pusserne.
 The.
 Sad og spiste min madkasse.




 Det var bare på med tøjet og så ud og save træ.










Minnie og Harald sad og kiggede på mig. 








 Træsko på.

 Det var bare igang med motorsaven.



 Og den gule.



 I æ kribbamed træet(det er sønderjysk og betyder i trillebøren med det.)
 Jeg støtter jo world wide foundation(dyrefond) med 30 kr hver måned.
 h




 Fææærdig.




 Kattene fik mad.




 Det blev min aftensmad.

Madpakke.



 Far ville gerne køre mig til zumba.
 Men først skulle vi lige hen til stalden og trykke på foderet, så grisene kunne få mad.


Og så gik det til zumba. 



























 Så var zumba færdigt.
 Min mor hentede mig.




Da jeg kom hjem tog jeg mig et bad.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar