lørdag den 27. december 2014

Julehygge ved mormor-Fredag den 26 december 2014.












Stod op kl 11:00, idag, jeg skulle ikke i stalden idag.
Vi skulle nemlig til julehygge hos min mormor.

















Mig, farmor, mor, Ida og Alice (far skulle arbejde) kørte afsted.







 Jeg havde min bog med, menjegsys egentlig bare den lukker meningsløst lort ud, så den er ikke lige min stil.

Men jeg har det sådan at når jeg først er begyndt på en bog, så skal jeg læse den færdig.





 Ankommet hos mormor.
Jeg elsker hendes julepynt.

 Den er så flot denne stjerne.
Det er min oldemor frida og min oldefar nicolaus i baggrunden
Jeg har aldrig mødt oldefar nicolaus, det er ret trist.
Men oldemor frida, hende har jeg mødt, hun gik bort i 2008, da var jeg 16 år.
Hun var det rareste menneske nogensinde.












Da kl blev 14:50, ca, kørte vi hjemad.


Der var faldet lidt sne, hos mormor.
Gid det snart kom til os. 





Vi kom til et mega overpyntet hus, woooow, det var smukt.






Vi var hjemme kl 19:00.
Kattene var sultne, så de skulle have lidt mad.





'Jeg skulle lige ud i stalden for at hente prudst,fordi at hun nogengange ikke gider at gå udenfor stalden, hun er så fiiin på den.





Vi gjorde os klar til at tage til bilka.

Men først skal jeg da lige vise hvad jeg fik i gaver hos mormor.
Fra moster, onkel, og kusine og fætter, fik jeg twilight breaking dawn-del 2.
Som jeg havde ønsket mig.

Og et fint kort.




Og 200 kr.
Fra min mormor fik jeg et matas gavekort på 50 kr.

Og selvfølgelig også andre gaver, men dem fik jeg da det var juleaften.

Jeg satte mig ind i stuen  ved juletræet, fordi det bare er hyggeligt.



Og spiste en mandarin.

Yaaay, jeg skrællede den i et stykke.


Hun er dronning af mit tæppe, jeg harfaktisk kun fået lov til at bruge det 2 gange, siden jeg købte det.
Ida lavede en mega flot frisure i sit hår.
Hun fik spændet i julegave af mig.



 Så kørte vi afsted til bilka.



Men  den havde lukket.




 Så vi tog på netto istedet.
Jeg fik købt hindbær.

Og noget til nytår.
Vi fik nogle gode råd(det hedder småkagerne, og på sønderjysk er det goj raj),fra min mormor.
Hun laver de bedste goj raj i verden.






Nu skal vi til at se harry potter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar