søndag den 14. december 2014

En masse læsestof-Lørdag den 13 december 2014.






 I går aftes havde Ida og prudst et specielt moment-det var ret sødt.






Jeg sad og lavede blog der. 

 Det endte med at jeg lå mig på gulvet med hovedet på en pude og et tæppe over mig.
Ida og prudst lå på sofaen.

Vi lå og hørte musik på min spotify-playliste.

Ja, og så faldt vi i søvn, og vågnede kl 03:00 om natten, og gik i seng, men hyggeligt det var det.
 Og så stod vi op kl 11:00 næste morgen.

 I pusserne.
 Jeg ligner bare et æsel, i weekenden..haha..



 Jeg mangler stadig at læse en hulens masse blade, fordi jeg har haft så meget andet at lave, at jeg ikke lige har haft tid til det.
 Så jeg sad og læste lidt blade.


 Jeg hjalp mor med at flytte en seng, og lægge lidt dyne og pude-betræk på i udlejningen.





 Der er enorme mængder at vand på tagterassen.

 Jeg elsker når mor pynter op til jul i udlejningen, det er så fornemt.



 Dynebetræk på.
 Jajaj, jeg er så dygtig.
 Prudst var en lille sniger, da vi fandt hende siddende i vinduet i et af værelserne, haha.










Så læste jeg lidt flere blade, for jeg ville være færdig med dem idag.









 Gik op på mit værelse, og lavede lidt mere.
 Okay, det kan jeg godt se, det var en stor fejl, jeg skal snart have det fjernet.












 Jeg fik sat de næste 2 smykkebøjler op.



 Og sorteret i alt mit skrammel.


 Omg, det er nok den største samling viunge-blade ever, og der er flere endnu.

 Godt at man har kasser til dem.

Kattene skulle have lidt mad.







Ihh, jeg fik flyttet de her små hyggelige malerier lidt.



Og fik hunget mine 4 kattebilleder op.






 Imens jeg hørte musik.
 Årh, da jeg sorterede i alle mine ting, så fandt jeg programmet for turen til england med landbrugsskolen.

Nu savner jeg landbrugsskolen.











 Ah, ma gard, hvad har jeg nu fundet, og puttet i mit hår?.









Uha, jeg fandt de der engangs-klude-tingester, som der lå gratis, på et hotelværelse, i holland, da mig og min familie kørte hele vejen til england i en autocamper, i 2008.
Vi tog bare en hel masse med hjem, de var jo gratis.

De duftede så godt.



 Jeg fik hunget 2 engle op i mit vindue.




 Og et hjerte.








 Englene er fra georg jensen.

 Hjertet er fra karen blixens jul.



 det er så hyggeligt med jule-lyskæder, især når man slukker lyset.
 Jeg fandt et par falske lys i alt mit rod, wuuhuuu, det er så fiint.

 Årrh, og så fandt jeg min gamle dagbog fra landbrugsskolen, årh, der er så mange minder derfra.

Jeg får et tomt hul i maven, når jeg tænker på landbrugsskolen, og læser alle de her minder på samme tid...Jeg savner den skole så meget...
 Den sad jeg lige og læste lidt i.










 Ja, lige på det tidspunkt havde jeg fundet en bade-hat og sat på mit hovede.

 Oh-darling prudst.
 Hahaha, hvor er hun sød.
 Jeg irriterede hende lige lidt.

















Julekalender med familien. 







 Til aftensmaden fik vi kebab.

 Pyrus.

 Prudst sad med hovedet nede i min ipad.
 Når prudst sover, har hun altid sin næse nede i et eller andet, det er så sødt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar