mandag den 29. december 2014

Hairbell-shampoo-Mandag den 29 december 2014.

 Nuuurh, igår aftes var prudst bare såååå søøøøød.













Så er jeg klar til et par dage i stalden igen. 

 Morgenmad.



 Jeg læste lidt blad.


Og så var vi færdige i stalden ved 15:30-tiden.







Min far hentede mig. 




 Der var kommet en pakke til mig, så den tog han med.
 Da vi  var hjemme, åbnede jeg pakken, og der var 2 shampooer i, de er nemlig med til at få håret til at gro hurtigere.

Dem glæder je mig meget til at prøve.





 Prisen var 26,331 kr for dem begge.

Og 5,256 for porto.



 Mig og far sad og spiste det der slik i den der pose.
 Og vi kom til konkluderingen at de her var de klammeste, vi var begge ret enige.





















Tog et bad.











Prudst glor altid på en, og alt hvad man foretager sig



 Kattene skulle have mad.
 Da jeg var ud og fodre Harald, minnie og stribe, så begyndte det at sne.


 Så jeg er jo ret kreativ, så jeg lavede runde cirkler på bilen, men kattenes mad-skål..ej, hvooooor fiiiint.




 Min far var ikke så begejstret.











Det var ved 17:0-tiden, så jeg glæder mig til at se om der ligger sne om morgenen.

Jeg håber så meget at der sner i nat, så jeg kan komme ud og kælke.


 Jeg lavede blog for igår.








 Idas livret er lasagne, så det skulle vi jo have idag.

 Det stod jeg for at putte ind i ovnen.
 I 45 minutter.
 Nu er der faktisk ikke flere af de gode bom(slik) tilbage, så jeg skal ikke have flere.


Jeg dækkede bord.


 Og ud af ovnen.











 Youtube.







 Ida lavede lidt sundt til.








 Ida og Alice havde været i sønderborg idag, og Ida havde købt disse slikstænger for 5 kr, er det ikke billigt, og jeg har ledt efter dem alle vejene.

 Mig og Alice satte os ved varmen.

 Og hun skiftede min baggrund....på min mobil..
Undskyld Alice hvis du ser det her, men jeg har sagt at i ikke må skifte mine bagrunder på mobilen, da jeg er meget kræsen omkring min baggrund,og gerne vil have nogle specielle mindefulde baggrunde...aaaååårrhrg.og det billede jeg havde før er ikke på min mobil mere og jeg er en klaphat til at få billeder omrokeret til mobilen igen.....så det her er hævnen..muhaahahaha...:)
 Mig og Ida spillede luso, og hun vandt....Ida VINDER ALTID....

 Youtube.

 Omg....Alice....:D

Det her er min baggrund til jeg finder en ny.
 Jeg lavede lidt the.
 Hun lavede for måske et halvt år siden denne baggrund af hende selv på min mobil...ja, der kan i bare se hvor ofte jeg skifter baggrund på mobilen...ikke så tit.


Vi så danmark har talent. 

















 Hyggefiiiis.




























 Lvede madpakke til i morgen...endnu en dag i stalden..jeg er færdig den 1 da jeg også skal fokusere lidt på min billedkunst-eksamen, jeg er slet ikke begyndt endnu, jeg har ikke så meget tid, så de sidste dage skal der fokuseres rigtig meget.

Kender i det, når i skal på toilet, og et andet familiemedlem også skal på toilet på samme tid som jer?..Det er det mest frustrerende i verden...Og det sker nok hver 3 gang for mig...

Det samme med når man skal i bad, så er der altid en der skal tisse!!..omg!!:)


Håber ikke jeg er den eneste, der kan relatere til det..jeg har brug for 5 badeværelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar