onsdag den 31. december 2014

Hygge i udlejning-Tirsdag den 29 december 2014.


Igår havde jeg fået lavet et par fiine negle.










Med glimmer på.













 Jeg vil helt vildt gerne have et mega pænt dynebetræk, som de har i england med blonder og ruffles, og de mange fine ting, men de er mega dyre.

Jeg prøvede inde på lightinthebox.com

Og skrive lace and ruffles, og der er så mange fiiiiiine,.





 Vi sad og hyggede os med shoppe-hjemmesider.







 Ida og Alice havde fået den ide at lave pandekager kl 23:00 om aftenen.

Så dem skulle jeg også have nogle af, så jeg kom lidt sent i seng.
 Men de var gode.

 Næste morgen.











 Fyraften.



 Jeg gik udenfor og ventede op far, for der var ret varmt inde i stalden, og så fik jeg mig også en dejlig gåtur.













 Og så kom far og Ida og hentede mig.

 Jeg var sulten, og far har altid nogle småkager i sin køletaske i bilen, så der var bingo på noget chokolade.

Mig og Ida kom til at spise dem alle, men der var heller ikke så mange i.





Vi tog lige på bilka på vejen hjem.





 Hold da op, der var mange mennesker derinde.








Dem der skulle have ting fra mad-afdelingen blev nødt til at gå ind i ting-afdelingen og betale, så mange var der. 








Og så kørte vi hjemad.





 Og var hjemme, så jeg lige kunne gå i bad, og fodre kattene.
Jeg prøver nemlig at fodre dem på det samme tidspunkt hver dag, kl 17:00.





 Og nyt tøj på.












Fodrede de kære små. 



Lavede noget kakao.

Det er så lækkert dette kakao. 

 Nå, jeg skal vidst have lagt noget nyt.














Vi så noget dybvaaaaad.







 Derefter hestehviskeren, er det bare mig, eller er den ret sørgelig?.
Okay, jeg har set den 2 gange før, og jeg kan stadig blive trist over den.




 Lidt hen ad aftenen, efter aftensmaden, hvor vi fik laks, og fisk og grønsager

Gik mig, Ida og Alice over i værelse 21 i udlejningen og så Harry potter, for mor og far ville se noget andet i tv, og vi ville se Harry potter...det er fedt at kunne have 7 rum, aka 7 tv, når man har et bed and breakfast.









 Det var virkelig hyggeligt.




 The.
 Dyner.

Okay, lige et billedbreak, Ida var på wc der, og så pausede vi jo filmen.. hahah, så mig og Alice snakkede og så på instagram.









 Og så var Harry potter færdig, så jeg gik i seng, Ida og Alice blev oppe og så den næste Harry potter film, så den skal vi se igen, en dag, for jeg vil jo også gerne se den..jeg havde bare et arbejde at passe, og en sengetid at passe.
Så jeg gik i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar