fredag den 12. december 2014

Hagl og storm-Fredag den 12 december 2014.













'Dansk var jo aflyst idag, så vi skulle bare møde til billedkunst kl 10:45, så derfor stod jeg op kl 08:00.


 I pusserne fik vi disse 3 søde nisser, til at hænge op, så de skal op og hænge på mit værelse.







Ja, jeg havde de der krølle-tingester i håret igen. 







 Jeg lavede blog for igår, imens jeg spiste min morgenmad.






Krøller, men de er sikkert gået ud, lige når jeg kommer i skole.

















 Og så gik jeg op til bussen, da den kom 09:53, og jeg kan godt lide at være i god tid.

 Man skal pakkes godt ind, for det er koldt.




 Men sådan som det typisk er, begynder det at regne, lige når jegskal gå.FEEEEDT..






Mig og min paraply på vandring i regnen.










 OH, good, jeg fandt lige ud af at der kommer vand ind i den venstre støvle, yaaay, jeg skal nok ikke have disse sko på, når det regner.















 What the fuck is this...jeg blev sådan lidt bekymret, da jeg fandt denne papkasse..jeg troede det var kattekillinger, men det var det heldigvis ikke, for jeg havde jo ikke tid til at tage mig af killinger, når nu bussen skulle nåes.





Der var ikke noget i.







































 Jeg sad og ventede på bussen inde i skuret denne gang, der var også 3 andre, så selfies blev det ikke noget af lige på det tidspunkt.


 I bussen.





























 Sønderborg.




























Jep, de  var gået ud.. 































Og så havde vi fri. 








 Jeg skulle lige ind og købe lidt fredagssliks-halløj.






 Jeg nåede også bussen..perfekt...og gik hjem.









Der skulle komme den der storm over danmark,jeg kunne godt mærke at vinden tog fat,og blæste lidt rundt, men orkan, aaaarrrj, i dont think so..;) 



















 Da jeg kom hjem, var der en pakke til mig.







 En guld metallic neglelak.









 Ida lavede SRP...ok, måske ikke lige på det tidspunkt der..men indimellem.
 Oh, boy, vi render ikke tør for vand, de næste 2 uger,,haha.




 Jeg har jo om dette billede i billedkunst eksamen, og så så jeg at der var lavet en film om maleren peder severin krøyer.




O
 Og den så jeg så.










 Og åd de sidste 2 bøffer fra aftensmaden igår.




 Og lavede negle.

 Den var dansk tale, men når der er engelske undertekster nedenunder, så er det svært at lade være med at læse dem, og ignorere sit eget moderssprog..










 Og så var der ghost whisperer.







 Prudst nedlagde mig.










Efter aftensmaden, og jeg havde fodret kattene, så familien julekalender..
















Og en julefilm kaldet fars fede juleferie.






















Nu fandt jeg endelig det perfekte tidspunkt at dele min fanta med familien:)

Alice skal dog blive på efterskolen denne weekend, da de har bliveweekend.










 Så var der æbleskiver.




 Det begyndte at hagle.
 Blandet med kattemad, som stribe og minnie ikke spiste det hele af, de stod nemlig udenfor døren og tiggede om mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar