søndag den 21. december 2014

Julehygge ved farmor-Lørdag den 20 december 2014.











 Stod op kl 08:44.
 I pusserne, fik vi et marcipanbrød med lakrids.



 Jeg så lidt af nogle af dem jeg følger på youtube, der hedder.
Manden, som hedder benjamin kanal:
Benjimantv.

og konen som hedder judys kanal:
itsjudys time.

De har sammen en kanal, hvor de filmer deres hverdag, som er:
Itsjudyslife.


De laver hvert år noget der hedder dancember, hvor de danser i 24 timer, imens de samler penge til velgørenhed.

I år, samlede de ind til human trafficking.
De nåede op på 104.000 dollars, så det er meget godt, deres mål var 100.000 dollars.

De danser ike lige bogstaveligt talt i 24 timer, men de får et par youtubere ind, for at underholde(i jan jo se det til næste år, hvis i abonnerer på dem)



 Jeg gjorde mig klar til at tage til sønderborg endnu engang, for at købe julegaver.












 Mig og mor tog så til sønderborg.
 Vi skulle lige ind til æ gårne og have et par pyntenisser til huset.








Og så kørte vi videre.


 Jeg blev sat af i sønderborg, ved borgen, og mor kørte videre, for at få købt lidt flere julegaver.


Jeg tog ind i borgen. 



























 Og da vi lige hurtigt havde handlet lidt, skulle vi hjem igen, da vi var blevet inviteret ind til farmor til julehygge, hvor resten af familien kom.




Hver år, samles hele familien(dem på min fars side) og julehygger med hinanden.












Der var vi blevet inviteret ind kl 12:00, men jeg tog ikke mobilen med, for det gad jeg simpelthen ikke.










Det var rigtig dejligt at se familien igen, og at være i deres selskab.
Min farmor er så hyggelig når hun pynter op, jeg ville ønske alle i hele verden kunne se når min farmor går i aktion med julepynt (hvis i forestiller jer gertrud sand, fra julekalenderen der hedder æ julekalende, så er det noget i den stil)..
Bare hyggeligere.
 Da gæsterne(familien) var kørt hjemad, ved 19:00-tiden.
 Så vi julekalender.
 Imens jeg fulgte lidt med i dancember-24 timers live.

Mine ynglingsyoutubere sacconejoly havde været på, da jeg var i sønderborg!!!, så det nåede jeg ikke at se...årgh, det havde jeg så meget glædet mig til.
 Familie hygge.
The.
 Chokolade.














 I går den 19, for 2 år siden(den 19 december 2012 lidt over 12:00) gik min farfar bort, så igår var en lidt mindefuld dag..

Jeg savner ham så meget!!, jeg ville ønske jeg havde vidst at han skulle "rejse bort" den dag.
Jeg kan huske at vi lige havde spist middagsmad på landbrugsskolen, og min mor kom hen for at sige det..

Det var heldigvis fredag, og vi havde fri kl 12:00, ellers ville jeg ikke kunne have klaret dagen igennem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar