torsdag den 25. december 2014

Juleaften 2014-Onsdag den 24 december 2014.


Idag er det juleaften!!, men jeg skulle lige arbejde fra 07:00 til 13:00.



 Morgenmad.
 Sidste gang for i år, bliver julekalenderne åbnet, skrabet og spist.
 I pussen.




 Æv,  jeg vandt ingenting.








 Min bunke chokolade.
 Far kørte mig hen til stalden.

Og så havde jeg fri.


 Og kunne tage hjem, det var ret mærkeligt at der var det dejligste solskinsvejr.
 Hjemme.

















Gik i bad, så jeg duftede godt. 







 Mandariner.
 Jeg skulle lige op og aflevere en julegave til min veninde.
Min far havde heldigvis tid til at køre mig.








Vi skulle i kirke, da kirken  begyndte kl 15:30.
Så jeg gik lige op på mit værelse, og gjorde mig klar.

 Og åd smarties.

 Ja..jeg kom til at skrabe neglelakken af..ups.
 Jeg kunne ikke nå at få noget nyt på.
 Afsted til kirken.

















Vi sidder altid det samme sted hvert år.


 Efter kirken tog vi hjem.

































Vi så julekalender. 



 Dækkede bord.

 Det er dejligt med en god kakkelovn.




 Så skulle vi spise mad.
Vi får altid kalkun til jul, så det skulle vi jo også have i år.

 Prudst hygger sig.
Hhaha, da vi dansede rundt om juletræet, så gloede hun helt vildt underligt på os, hun kunne slet ikke forstå hvad hulen vi lavede.






Da vi skulle have risalamande, fik jeg mandelen, jeg får altid mandelen, jeg tror kun at jeg ikke har fået den 3 gange..det er ved at være lidt irriterende at jeg hele tiden får  den, haha:D

Mandelgaven kommer med i det indlæg jeg laver en dag, om mine julegaver.



 Da vi havde danset rundt om juletræet, skulle vi have gaver.
Det plejer at være børnene der deler gaverne ud til alle sammen.















 Så kom der sex and the city, det skulle vi da også lige se.









Jeg ville bare så gerne blive nede og se tv, og julehygge videre, men jeg skulle jo også op og arbejde næste morgen kl 07:00, så jeg skulle op kl 06:00.
Ida og Alice har jo ferie, så de kunne blive længe op.

Så jeg gik i seng kl 01:00,så fik jeg ca 5 timers søvn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar