mandag den 22. december 2014

I stalden igen-Mandag den 22 december 2014.

 Jeg tog lige et billede af mine negle her i går aftes, da de bliver så slidte når man arbejder i en st
ald
Jeg skulle jo op klokken 06:00.
Tog arbejdstøj på.












Morgenmad.









Mig og far kørte afsted.
Han satte mig af ved (der hvor jeg skal hjælpe, jeg nævner ikke lige navnet på besætningen.)

 Lige et par skrattede og utydelige billeder.



Det var dejligt at være tilbage i en svinestald igen, efter de 5-6r måneders pause, er det ikke det?
Sikkert derhen imod.

Man kan godt mærke, at man har holdt pause med at kastrere, da jeg skulle kastrere 33 bokse, og ens ryg er bare smadret bagefter,nu må jeg se i morgen.
Men jeg har savnet lugten, arbejdet,og den varme der strømme ud af smågrisene..bare det hele altså.

 Og så fik jeg fri.




Woow, det er lang tid siden jeg harhaft så mange notifikationer, da jeg jo ikke bruger  mobilen i  arbejdstiden..
Det var så varmt at jeg ikke havde lyst til at have sko på.
Jeg sad og ventede på at min far skulle komme.




Made some snapchats.



Efter en 7 timers arbejdsdag, så mine negle sådan ud, bare vent til i morgen.













Jeg var hjemme, lige 1 minut inden ghost whisperer startede.




Jeg prøvede på ikke at røre noget som helst med mit arbejdstøj, haha, min mor hader lugten af gris, og både mig og min far arbejder med grise, haha(eller jeg gør så ikke mere, jeg går jo på vuc, men jeg elsker at hjælpe til i stalde.)


Fodrede kattene.

Hvordan er det dog hun står?


Lidt the.

Youtube.
Yaaay, der var lige 2 stykker toast tilbage..hader i ikke også bare det, når der ikke er noget tilbage af det i liiiige gerne ville have?..i do.




I bad.







Youtube.


Mad.
I pussen fik vi.

Mig, mormor og Ida to lige et par spil sequence.
Julekalender.




Prudst var vidne til at jeg stjal Idas pusser, dygtig prudst..






Nu kan det bare blive juleaften..
Det er egentlig ret bizard det her.. 

Stakkels kalkun(jeg undskylder. hvis der sidder et par vegetarer derude..sorry..)

Jeg smurte en lille madpakke til i morgen, da vi skal have risengrød, til en lille juleafslutning der hvor jeg hjælper i stalden i morgen, der ved 13:00-tiden
Min assistent.
Alice kom trippende.
Og det samme gjorde Ida.









Ingredienser til smoothie. 













Youtube, og så er jeg begyndt at læse lidt til billedkunst-eksamen.





Og så fik jeg lige lavet negle,jeg gør det for at styrke mine negle, imens jeg er i stalden, jeg prøver jo på at få lange og sunde negle.




Nu læser jeg lidt videre på noget billedkunst.
Idag for 2 år siden(22 december 2012.), blev min farfar begravet...

I miss you Jes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar