lørdag den 6. december 2014

Endelig fredag-Fredag den 5 december 2014.



























 Holy mowli, den var stor.



 Og i pusserne..






Sønderborg. 
























 Frii.

I dansk sad hele klassen og læreren i kantinen, os spiste pebernødder, klementiner, og vores lærer læste en julehistorie op for os.

Vi må jo ikke spise andre steder i kantinen, så der var lidt larm, så jeg fik overhovedet ikke noget af julehistorien med..det var lidt ærgeligt, for det var egentlig meget hyggeligt.
 Efter skole tog jeg lige i vila med 2 fra min klasse, og i føtex.

Jeg fik prøvet denne bluse, og jeg købte den faktisk også, den er helt vildt dejlig og enkel.















O så tog jeg bussen hjem.



 Og gik hjem.


































Ghost whisperer.






















 Hvad jeg fik købt i dagens shopning.
 Et mega flot hårspænde.
 50 kr.
 Den der trøje jeg prøvede.







 Den havde kostet 299,95.
 Men var sat ned til 149,95.
 Vi skal jo aflevere vores ting elektronisk herude på vuc i sønderborg, så jeg gik igang med at skrive matematikken ind på ipaden.


Kattene skulle fodres.












Julekalender.







 Og spiste underligt slik.








Efter julekalenderen lavede jeg negle og forsatte med matematik.




Prudst sad bare og gloede på mig.



Endelig færdigt med matematik afleveringen og jeg fik den afleveret.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar