søndag den 21. december 2014

Besøg af mormor-søndag den 21 december 2014.





 Stod op da det næsten var 11:00, da vi skulle have søndagsmorgenbord.
Alice kunne heller ikke komme op, så jeg smed vand i hovedet på hende, haha, det var dog kun lidt vand, og jeg er så dårlig til at ramme, at det landede over hendes hovede.


Efter søndags morgenbord, flettede jeg mors hår, da jeg elsker at lave frisurer i folks hår, og min mors er bare så lang, jeg elsker hendes hår. 






 Adventskransen blev tændt.
Glædelig 4 søndag i advent.



 Efter morgenbordet kom min mormor på besøg, hun skal sove her til i morgen, og så skal hun hen til min moster, onkel, fætter og kusine og holde juleaften.
Næste år skal hun holde juleaften hos os, så vi skifter hvert år.



 Gik op på mit værelse, for at finde et lidt mere julet tøj-sæt.


 Jeg sys mit hår var så underligt fladt idag?









Nå, men det blev til en rød bluse, og et par bukser.



 Julenegle.
























 Jeg samler på gavepapir fra jul og fødselsdage osv, og genbruger det igen og igen, hvis det kan bruges.
Så jeg har ret meget.


Men ja, jeg sad og pakkede et par gaver ind, så nu har jeg faktisk pakket mine gaver ind.









 Min mormor ved jo godt at jeg er ved at lave mit værelse om, så hun ville lige se mit værelse.
Jeg sagde til hende at det var ret rodet, men hun ville alligevel se det.

Hahaha, det første hun sagde da hun kom ind på mit værelse var"oh, meine gûte", som er tysk og betyder oh, min guud..
Haha, efterfølgende af, ej, skal vi ikke lige rydde lidt op, det må vi da hellere.

 Og så begyndte hun bare at rydde op, haha.
Så vi ryddede lidt op sammen.

Det var da ret hyggeligt.


 Je gfandt en af vores fine brocher, og tog på.

 Fine gaver.

 Jeg fik mine sko sat lidt rodet på plads.

 Nu er der da lidt ryddet op.

 Så fik vi lidt kaffe, og æbleskiver.

Jeg har helt glemt at vise hvad vi fik i pussen, men vi fik en skål eller lysestage.







Pruddstiii.


















jeg lavede blog for igår.




Fodrede kattene.






Spiste det sidste stykke bom fra slikbutikken, som mig og Ida købte den dag vi var i biografen.




Nu er posen tom.



Jeg smurte madpakke. til imorgen.
Jeg skal nemlig ned og hjælpe i stalden, der hvor jeg hjalp i de 3-4 dage, da jeg arbejdede med min far i 3 måneder.

Da en af kollegaerne har været der i det antal måneder de har lov til at være der, så han er rejst tilbage til brasilien, så de er en mand mindre her i julen, så jeg har fået lov til at hjælpe lidt.

Jeg glæder mig til i morgen.
Min mor har købt en ordentlig kleppert af en sadelpølse.






Den er næsten større end mit hovede.


Min personlige assistent.










 


Så fik jeg lyst til en smoothie.




Salad in a cup-Benji..

Så lidt youtube.



Åhh, han er så sød ham her-chris.
Han har sin egen youtube-kanal, men han poster ikke så meget på den, han er mere med i itsjudyslife, når han besøger dem.

Men han er så søøød. 






Aftensmad, som var rester fra igår. 









Julekalender. 

















Jeg har lige spillet 2 spil sequenze med min mormor.
Jeg vandt en gang, og hun vandt en gang.

Nu vil jeg i seng, så jeg kan være frisk til i morgen, da jeg skal op kl 06:00, og køre hjemmefra 06:35, da vi starter kl 07:00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar