tirsdag den 24. maj 2016

Vaskedag-Fredag den 20 maj 2016.

 Er det ikke det vi alle vil?
Lave gode penge, være en god forældre til vores børn(altså  dem der har børn ikke?)
Være loyal..det er jo vigtigt, og nok også det bedste.

Men man skal lave penge på den gode måde..og ikke sort, hvis det kan skade nogle eller gøre noget værre for nogen.

 Nu er det så ikke november mere.
November er da en måned der er velkommen, for der falder bladende at træerne, og det er jo skønt at se på.
Det er også der kulden kommer, og det er lige noget man skal vænne sig til.
Det er en måned, hvor man glæder sig til at der snart er december og jul, og hvor man rigtig hygger sig med familien.
Enkelt, smuk og piget.:)





 Sådan her ser mit skab ihvertfald ikke ud, det kan jeg lige så godt sige.
Jeg ville ønske jeg havde et mere organiseret skab som dette, men det har jeg ikke.
Jeg har dog styr på mit skab, og det er i orden, men det kunne godt se bedre ud.


 Jeg kom op 08:30.
Dette er en af de lidt sjældne dage, hvor jeg IKKE skulle noget, så det var lige en fridag, hvis man kan sige det sådan.


 Jeg fik læst avisen.














 Jeg havde tænkt mig at vaske en hel masse tøj idag.
Vi skal jo have tøj med til århus, så jeg forbereder lidt inden turen.

 Lad os gå igang med vaskeriet.
 Jeg sad lidt og så de unge præster imens jeg lavede blog.









Og vaskede noget mere tøj. 

 Der var kommet en pakke til mig.


Det var et blåt cover til mobilen, som jeg havde bestilt. 


 Det ser rigtig flot ud, når man har det på, for æblet kan jo ses igennem hullet.
 Så det udskiftede jeg med det jeg havde på før.
 Jeg har stadig ikke åbnet den der bogpakke, med de der bøger fra bogklubben.
Jeg føler aldrig rigtig jeg har tid til at åbne den, og kigge bøgerne igennem, og så glemmer jeg det også bare hele tiden.


 Jeg fik blogget lidt videre.



 Og set mere af de unge præster.

e



  
  
 Kl 14:00 skulle jeg ordentlig se Animal cops in Houston. 









Pinkey og Bruno ELSKER at komme udenfor, det er tydeligt at se, og jeg er bare glad for at de har muligheden for at komme ud, og at de er i mit liv:) 








Nu skulle der hænges en hel masse vasketøj op. 






  





Tilbage til Animal cops in Houston. 


 Hahah..jeg elsker når de siger ham der Ernies efternavn, det lyder virkelig sjovt.





  













  




Jeg fik hunget noget mere op. 





  Da jeg havde lukket hestene ind, sad jeg rigtig længe hos dem, som jeg gør næsten hver aften..og man får SÅÅ ondt i sine ben, fordi man jo lukker af for blodomløbet, når man sidder på hug så længe...haha :) 



Lidt efter tog jeg med Ida og Alice ud og handle.





 Kattene fik lige hurtig mad først.






Den sang gør mig så flov..virkelig..hahah :)
Så var vi i Sønderborg.




 Jeg elsker at gå og kigge på de kjoler der hænger tæt på borgen..de er så flotte.
Jeg har faktisk kun været inde i forretningen en gang før, med en veninde bare for at kigge.


Vi skulle bare ind i kvickley og handle.









  








 Og så kørte vi hjem igen en time efter. 

 Vi havde alle lyst til at se en film, så vi kiggede i vores filmskab og fandt en vi aldrig havde set før og satte den på.

 Ida havde lavet nogle græske brød af en art, som jeg mener er købt på Netto.
 Vi skal jo til Coldplay koncerten i Juli, og så har vi tænkt os at overnatte i københavn hvor koncerten foregår.
Vi er ikke helt sikre hvor lang tid det bliver, men først overnatter mig, Ida, Alice og mor..derefter tager mor hjem, da hun skal arbejde, og så overnatter vores far der...så det bliver en hyggelig lille get-away.:)

Jeg glæder mig sindsyg meget.

Vi har faktisk ikke været på ferie selv med vores far nogensinde, fordi han arbejder SÅÅ sindssyg meget og hele tiden, så det bliver virkelig godt for ham at få et par dages ferie.
Nu er han heldigvis ved at gå ned i arbejdstid pga alderen, så jeg håber da at komme på ferie med ham noget oftere.

Jeg elskede de ferier vi var på som små med både mor og far..DEM GLEMMER MAN ALDRIG:-)

Nå, men vi lejer nok dette hotel her, da det faktisk ser godt ud.




  



  Det ligger tæt på noget der hedder islands brygge, hvor man kan bade.
Jeg har kun set det på tv, så det glæder jeg mig til at se, og måske kan man bade der når vi er der..jeg ved ikke hvornår de lukker og åbner for det. 



    

   
  



 Jeg er SÅÅÅ spændt på det der bubble tea..ja, jeg snakker nærmest ikke om andet.

Jeg fandt ud af at der er noget der hedder cafe bubble tea i århus, så håber jeg bare at det ligger tæt på der hvor vi skal overnatte i et par dage.

Vi skal jo til århus og passe min mors kusine Eva og hendes mand Johns lejlighed.
De skal til Spanien og holde ferie i 3 uger, så vi skal op og passe deres lejlighed i en uge.

Jeg tror det var engang i 2008-2009 hvor vi var på ferie hos dem, og havde lejet en lejlighed i deres bygning. det var vildt hyggeligt..vi var ude at spise og vi blev rigtig vist rundt i århus.
 Der ligger også noget i københavn!..yaaay :)

Jeg fandt ud af at det ca tog en halv time at komme fra vores hotel til bubble tea cafeerne...men nu må vi se.
 Den der prozac nation var okay, men den var også vildt underlig.
Jeg kan nærmest ikke huske hvad den handlede om, da den var så mærkelig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar