søndag den 1. maj 2016

Kattehjemmet, kørsel og kage med pensionister-Torsdag den 28 april 2016.

 Nuurh..det er da sødt:-)..Ja, du skal bare tro på dig selv.
 Der vil jeg da gerne hen..man skal sikkert sejles derover til.
Men det er da også bare fedt, så kan man ligge og slikke sol, læse en bog eller snakke med ens feriemedlemmer.
 Nej, der er jo nærmest alt derinde..hvis det altså er en swimmingpool der er derinde.
Jeg ville dog forlade rummet, for man skal jo også lave andet end at dase dagen lang.
Hahaha..ja, hvad mon kattene tænker npr man sidder og fjerner deres lort fra deres toilet.

  
  




 Jeg stod op kl 06:20 idag, da jeg skulle på kattehjemmet og derefter ud at køre bil på vejen.

 Morgenmaden blev spist og then blev drukket.




  





 Det regnede dog ikke heldigvis.

 Mig og Alice gik op til bussen.









Jeg var slet ikke færdig med at sove..haha..jeg følte mig lidt træt idag. 



  

 De der træer er bare...slik for øjet..det er såå smukt.


  








Så var jeg der. 


 Annie-fisen er såå nuttet jo:-)



Kan i huske en af de sorte/hvide killinger med indianernavne?
Two leggins er kommet retur på kattehjemmet nu, og er blevet en del større:-)
Det er selvfølgelig trist at han er kommet tilbage, vi så jo helt at de fik sig et blivende hjem..men jeg er da glad for at se ham igen. 



Annie er en smuk kat. 


Hahah, Klaus..ja, han flader bare ud i sit tårn. 



 Lille Elliot-fisen.
 Hahah, Ariel(den sorte og hvide på 9 år) og Cirkeline(den grå og røde på ca 1 år) er kommet ind til hinanden og de elsker begge hinandens selskab..det er ret sødt, og Ariel er også blevet mere legesyg siden.



 
  Lille basse. 







Da kl blev 11:00 var jeg færdig og kunne gå hen til busstationen.
Jeg skulle nemlig køre kl 12:00. 

 Det er sjovt..jeg ser så ked af det ud  i den video..haha..det er jeg slet ikke :-)













   
Da jeg snart skulle være på køreskolen gik jeg derhen, så jeg kom i god tid.




Så var jeg der.
 Jeg var færdig med at køre kl 13:00.

Idag skulle vi fokusere på rundkørsler, u-vendinger, lyskryds og rundkørser.

Det gik også godt idag.

Jeg skal kun køre 1 gang i næste uge, da der er en lille helligdag en af dagene, så planerne rykkes lidt på en måde.


 Nu kunne jeg gå hjemad.



 I regnvejr igen igen..det regner jo næsten hele tiden.

Jeg var ret sulten, så jeg gik ned til Silles mad for at købe en sandwich. 



 




Da jeg havde købt min sandwich gik jeg hen til busstationene for at tage min bus hjemad.


Og gik hjemad, da jeg var kommet af bussen. 



 Det regnede såååå voldsomt..



 Endelig hjemme igen i tørvejr. 


 Da jeg kom hjem kunne jeg endelig spise min længe ventede sandwich, som heldigvis var hel..jeg fik den varmet i mikroovnen, så den var helt som nybagt.
 Jeg sad og spiste den imens jeg fik lavet blog..så det var rigtig hyggeligt.


  

  

  



Mit hår var lidt ude af den, så jeg tog mig et bad.


 Og gik ud og fodrede kattene i morgenkåbe som jeg gør så tit.






 Jeg fik fodret kattene.


 Mig og Alice skulle jo til foredraget om vandring caminoen, så vi gjorde os klar.








 Foredaget var kl 19:30, og vi bor rimelig tæt på, så vores mor tilbød at køre os derhen.

Det blev afholdt på Asserballe præstegård.


Vi kom derhen og gik ind i præstegården.
Vi indså at mig og Alice var de eneste under 60-70. Hahaha,,resten var over de 60-70.

Det var lidt mærkeligt, men da også meget rart.

Vi startede med at synge en sang, og jeg kunne bare ikke lade være med at smile, fordi jeg virkelig havde savnet at synge en god vise i fællesskab med andre.

Men det var virkelig virkelig hyggeligt, at side og synge en sang sammen med en masse (sikkert) pensionister. 

Derefter fik vi hørt om hvordan det var at vandre på caminoen, hvad man evt skulle have med, og alt det praktiske.

Midt i det hele skulle vi have kage og kaffe..som vi siger på sønderjysk kaffe o kache.
Kagen smagte SÅ  godt.
Mig og Alice fik dog vand, for vi kan ikke lide kaffe.
Vi fik da også snakket lidt med et par af de andre ældre, og det var da vældig fint.

Jeg har virkelig meget lyst til at gå den en dag..helst sammen med nogle, da det er mere sikkert.
Jeg tror jeg vil starte med at gå gendarmstien og derefter den på 78 km i spanien.




 Da foredraget var færdigt, hentede mor os igen.


 Og vi var hjemme igen kl 22:00..det vil sige foredraget tog ca 2 timer.
 Jeg sad lidt ude på trappen og fladede ud med kattene.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar