søndag den 22. maj 2016

That pose Minnie-Onsdag den 18 maj 2016.

 Yes, pretty much..but that depends on the situation though..:)
Yup, vi ved nok ikke hvorfor..men det er SÅ sandt..det giver en kant:P
Hahah..hvis jeg fandt en edder kop, og den var lille, så ville jeg bare tage den med hænderne og sætte den ud.
Det kommer lidt an på hvordan edderkoppen ser ud, ellers så tager jeg bare et kop og et stykke papir, og så er den ude igen.
Edderkopper går mig nu ikke så meget på.

Smukke og enkle farver, med lidt bling.

 Idag skulle jeg ud at køre på vejen igen.




Jeg startede dagen med at lave et blogindlæg. 




Da klokken nærmede sig 10:00, da jeg skulle køre kl 10.00..kørte min mor mig til Sønderborg, da hun skulle ud og handle. 



 Se hvor fint solen den skinner.




Så var jeg ankommet til køreskolen. 






Og ventede i venterummet.
Her stod vi stille(jeg kører ALDRIG med min mobil)..jeg vil IKKE ENGANG kigge på den..det er farligt..hold mobilerne i lommen NÅR i kører..



Da klokken nærmede sig de 11:00, var køretimen ovre. 




Jeg fik kørt en lille strækning på motorvejen, og det er skræmmende..jeg kan ikke særlig godt lide at køre på den vej, da det går så hurtigt..og jeg har ikke lyst til at dø..hvem vil dog det..
Næste gang skal jeg nok køre lidt længere, for jeg skal jo lære det...:)

Efter køretimen hentede min mor mig igen, da hun havde klaret hendes ærinder.




Så var vi hjemme igen, hvor jeg sad lidt udenfor med kattene.








  


Det næste jeg skulle idag var teori kl 16:00. 

Jeg fik fat i min cykel og begav mig op til bussen.









Jeg sad og ventede på bussen på busstationen. 











Så var jeg i Sønderborg.






Jeg skal jo som altid vente, så jeg gik rundt og ventede og ventede. 











 Sulten begyndte også at melde sig, så jeg tænkte at jeg lige ville prøve sådan en bar. 

Den smagte da faktisk ret godt..måske skulle man overveje at købe sådan en, når sulten melder sin ankomst




Nu var det snart teoritid. 


Nu kunne teori bare begynde.





Da det var færdigt, tog jeg hjem igen.









Ida og Alice kom for at hente mig.


Sangen hedder Drake med energy.
Jeg er så flov når de hører den..især med vinduet nede.
Jeg kan slet ikke have at der er så mange frække ord i den, og så mange forkerte bandeord...haha:)


For vi skulle da lige ind på rema og handle. 







Jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget til at smage bubble tea, når vi skal til Århus den 27..jeg har ventet i et år på at smage dem, og jeg KAN IKKE vente mere.
Vi har dem jo ikke på Als..så fancy er vi ikke.



Imens jeg fik hestene ind og fodrede kattene, kunne min mobil da lige software opdatere.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar