søndag den 8. maj 2016

Is på græsplænen og smukke blomster-Torsdag den 5 maj 2016.

 Yup..jeg ville dog ALDRIG tage de lyserøde sko på.. de er ret grimme med det der pels.
Jeg ville vælge de sorte, for der er ikke pels på :-)
 Nej, det gør den ikke..jeg har ikke ligefrem en hotline bling.

 Waauw..det er en smuk kjole.
Jeg elsker de der blonder der er nede i bunden af kjolen.
Den må sikkert være ret dyr.

Neglelakken er ret fed, men ringene er godt nok en tand for store.


 Jeg kom op kl 10:00 idag. 


I morgen bliver jeg 22 år!!..jeg føler mig overhovedet ikke så gammel..og 22 er næsten 30-40..
  






















 Hestene kom udenfor. 











 Ja..jeg gik og spiste is imens.
  



Det er dejligt endelig at kunne sidde ned på græsset uden at blive helt kold og våd.



  


Jeg lå bare og nød solen og varmen.




  Jeg fik også vasket lidt tøj. 

 Kattene nød også det dejlige vejr.



Lidt efter smuttede jeg ind for at lave blog. 



Jeg har fået skiftet til en ny baggrund på mobilen. 



Mig, Ida og Alice sad og fik is på græsplænen i varmen.




















  






Lidt efter gik mig og Ida os en dejlig tur.  









 Vi gik op til soluret(en stor "figur" i vores by) 






Vi satte os i de fine blomster.
De er såå smukke.  



  



   

 


Da vi havde fjollet lidt rundt i blomsterne, gik vi lige op til kirken for at "se" til farfar. 



Jeg er ikke glad for at tage billeder på en kirkegård, da det er meget privat, så det har jeg ikke gjort så meget af.

Efter besøget skulle vi lige på indkøb. 










 Nu kunne vi godt spadsere hjemad igen. 


Det gror så hurtigt nu, når solen skinner højt på himmelen, og der er et par få regndage.
  










Da vi kom hjem lukkede vi hestene ind.



Og fodrede kattene. 

Jeg fik også hunget vasketøjet op.


Jeg havde lyst til at cykle en tur, så det gjorde jeg.












Jeg cyklede en dejlig lang tur.




Det er sååå flot når man kigger ud  over markerne.




  







    

 










Hjemme igen. 

Vejret var stadig helt perfekt, så jeg ville ud på græsplænen og læse i min bog.
Der var bare kommet en del skygge og så kommer man til at fryse, når man sidder i skyggen.


 


  

Bogholderen Harald.

Lige lidt kærlig leg mellem Minnie og Harald.


 Så satte jeg mig ud og læste på trappen istedet for.



  


 Alice havde lavet aftensmaden idag.






Efter aftensmaden sad jeg og så lidt youtube.

 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar