lørdag den 14. maj 2016

I haven hele dagen-Søndag den 8 maj 2016.

Hahaha...nej, det kan man ikke lige.
Det kunne da være fedt hvis man kunne.

Virkelig fint og enkelt sæt tøj.
Det er enkelt i farverne, og det lyse tørklæde pifter det en tand op.
Jeg ELSKER ferrarier.
De er SÅÅ fede.
Jeg vil selv gerne eje en ferrari en dag.
Det kunne være så fantastisk selv at eje en ferrari.
Ja..det har vi jo alle sammen været ude for.
Jeg syntes faktisk at navnet Carl til en lama lyder ret sødt.
Nemlig:-) 




         Jeg kom op kl 09:30. 

Vi fik givet vores mor hendes mors dags buket.
Hun blev glad for den(-:

Derefter hyggede vi os med søndags morgenbord.
Blomsterne pyntede fint på bordet.













Yaaaaay sommertøj!!(: 







  






Efter morgenmaden gik mig og Ida ud for at gøre haven klar til at vi kunne plante vores grønsager.
Alice havde fået en lille torn i foden, så hun gad ikke rigtig. 



Hhahah..jeg havde slet ikke set at Ida havde taget det her billede af mig der fræste haven...hahah :)

Jeg ser nemlig først billederne når jeg er igang med indlægget, hahah :P

Lige nu er der meget ukrudt og jorden er ikke rigtig bearbejdet til plantning.

Det er så dejligt bare at gå rundt med bare fødder på jorden.
Om sommeren nyder jeg at gå rundt med bare fødder.


  
Jeg blev bare ret så solbrændt på mine skuldre og i ansigtet, efter at have gået i haven hele dagen:-).







 Vi havde vores spirende kartofler med ude, så de var klar til at blive plantet.




Vi havde lånt farmors plante materialer.
Snor og pinde.


Vi gik igang med at plante en række kartofler.
Der kommer jo en masse kartofler op, så vi skal kun have en række, da vi faktisk ikke spiser så mange kartofler..så en række er rigeligt.


Alice kom dog og hjalp til med at plante grønsagerne.








Vi fik plantet de planter der IKKE skulle spires først.

Ærterne skulle lige ligge i vand før de skulle plantes.
Vi ELSKER jo ærter, så der blev lige plantet en hel række med dem. 


Da vi havde fået plantet de fleste planter, gik vi igang med at vande dem.









Da vi var færdige i haven sad vi ude på græsset i solen.

Lidt efter kørte vi til Sønderborg for at hente noget Penicillin til Alices fod, for vi var bange for at hun ville så blodforgiftning, da der var kommet en lille rød streg der hvor tornen var kommet ind i hendes fod.



Det var et ret hurtigt visit..så vi tog hjem ret hurtigt igen.

(det skal lige siges at der INTET er galt, da det er gået over..så helt rolig)...:)

Jeg kom faktisk til at slette de sidste billeder inden de var overført..ups....men vi var faktisk i haven hele dagen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar