søndag den 22. maj 2016

Pinseferien og dens ændrede bustider-Mandag den 16 maj 2016.

Det her design er sgu fedt.
Det er stilrent og jeg elsker detaljerne og farverne..det ser fedt ud.
Hahah bogstaveleg igen.
Snoooow sir!
Den isbjørn er da bare for nuttet.
Nemlig...det er helt rigtigt..
Jeg nævner dog ikke navne her..men nej, man vil aldrig glemme sit første rigtige crush eller "kærlighedssituation" fordi det stadig betyder meget for en, og det var lykkeligt og det man havde brug for, da man var i det...det var der det føltes rigtigt..
Når det så er forbi, så sidder man og tænker over, hvad der egentlig skete, og hvorfor det skete.
Burde jeg havde været foruden, eller har jeg virkelig lært noget af det,
Det er jo op til en selv, hvad man følte dengang, og hvis man vil gemme det i ens hjerte, så skal man gøre det.
Hvis man vil glemme det..så prøv.. det er bare hulens svært at glemme, sådan noget.

Jeg har dog ikke lyst til at "peppe" op med mine oplevelser..så man må tænke på sine egne oplevelser her i den stille stund.
Hahaha...ja..dengang man var på chatroulette eller messenger..men der syntes jeg aldrig at personerne bare forsvandt, efter de havde sagt brb(brb betyder be right back)



Jeg kom op kl 06:00. 
Jeg skulle nemlig på kattehjemmet, og jeg havde en gæst med.
Gæsten var nemlig Alice, da hun idag har pinseferie, ligesom mange andre elever har idag.
Hun ville nemlig gerne med mig og se hvad jeg egentlig laver.


Vi ville gerne tage bussen på det normale tidspunkt lidt over 07:00, men fordi der er pinseferie, så går tiderne anderledes.......så vi blev nødt til at vente en time(til kl 08:17) før vi kunne tage afsted til Sønderborg.

Så jeg gik igang med at rydde lidt op.
Nogle gange går der rådyr rundt i vores have, og det er sååååå nuttet og specielt.

En time senere tog vi afsted til bussen.




Så var vi jo ankommet til Sønderborg, og kunne gå hen til kattehjemmet.

  

Kl 09:00 var vi ankommet derhenne.


Vi skulle nå en bus lidt over 12:00 pga pinseferiens ændrede bustider.
Hvis vi ikke nåede den, skulle vi vente i en og en halv time, og det gad vi ikke.

Vi ilede derfor tilbage til busstationen.
Og ventede på vores bus.




Jeg kan IKKE fordrage ældre mænd der synger danske sange...det er SÅÅÅ NEJ!.

Da vi var stået af vores bus, gik vi hjemad.





Hjemme igen.

Jeg fik lige set de allersidste episoder af paradise hotel.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om slutningen..den var lidt underlig.

Hvis i IKKE har set slutningen og GERNE vil se slutningen...så LAD VÆR med at læse videre, da jeg AFSLØRER vinderen nedenunder dette!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg ville rigtig gerne have at Patrick og Michelle havde vundet, da det kunne være lidt sødt med sådan en romance, hvor de vandt det hele, og delte pengene.
Jeg tror nemlig ikke at de ville kunne snyde hinanden i det der med pengene og guldkuglen.

Jeg syntes det var SÅ GROFT af Mathias at han bare smed kuglen, når Karoline stolede SÅ MEGET på ham..det var lidt fejt.

Jeg er ikke så tilfreds med at Mathias og Karoline vandt..det må jeg ærlig indrømme.
Jeg var virkelig sulten..kender i det?
Man kigger i køleskabet og i skabene, men der er ikke noget mad man gider at spise..det skete for mig idag.

Så jeg fandt bare en pose tvebakker, og noget koldskål...
Øhm..de gør jeg nok ikke igen..det var ikke lige mig...haha..men ja, jeg var jo sulten.


Hestene kom en tur udenfor.


Min mor havde spurgt mig om jeg ikke lige kunne hjælpe i vores bed and breakfast idag..det kunne jeg da godt.

Jeg skulle bare tage sengetøj af sengene på alle værelserne.

Det er ikke så svært eller hårdt som det lyder.




Men det er rimelig meget vasketøj der skal vaskes til sidst.
Håndklæderne på badeværelset skal jo også med.

Det nye værelse skal udlejes den 20, så det er så småt ved at være færdigt.

Jeg HADER at hænge lagener op.det er SÅÅÅ forfærdeligt.
De GIDER bare slet ikke at hænge lige..de elsker at knudre sig rundt, og flyver lige ind i hovedet på en...kaos og stress er det eneste man får ud af at hænge sådanne bæster op.
  




 Far har haft sin barndoms kammerat på besøg, for så kunne han hjælpe med at samle skabet til det nye værelse.
Det kunne de hygge sig med. 

Det er blevet ret flot.





Jeg havde lovet jer billederne fra da mig, Ida og Alice var på stranden.
De her var de bedste ud af de 300 millioner vi tog den dag.















Jeg gik op på mit værelse for at hænge mit verdenskort op på min væg. 

Det kom op at hænge et fint sted, hvis jeg selv skal sige det.
Så fik kattene mad.
Pinkey og Bruno kom indenfor.















Efter at jeg var kommet til at falde i søvn på vores sofa, så jeg kære dagbog med Ida. 


Det er hvor nogle folk læser op fra deres dagbog...Det er ret underholdende.






Hahaha..Jeg ELSKER når folk tager billeder af mig der spiser.
Ida var lige hurtig på tråden, og snappede et ret skummelt billede af en is-spisende Mai-Britt.
Der er ingen grund til at se så muggen ud....hahahah :-)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar