lørdag den 21. maj 2016

Hygge på sands and salads-Lørdag den 14 maj 2016.

 Hahahah..det gør jeg faktisk overhovedet ikke..det ville bare være SÅ underligt.
Jeg kan godt forstå nogle drenge er vildt misundelige på at piger har "noget andet" end drenge lige har..men så vildt er det heller ikke..hahaha :)
Jeg ELSKER farverne sammen..det er såå flot.
Jeg elsker guld og så at rød lige er den komplimentere farve på dette negledesign er bare fedt.




Det er virkelig en fin og enkel kjole..jeg ville godt kunne gå med sådan en eller bringe sådan en slags kjole med mig hjemad.

Jeg elsker babyer..de er sååå søde.
Prøv lige at se de øjne der, og de krøllede små fingre.
Jeg ville ikke have noget imod at proppe dem i nuttede kostumer som dette her.
Dog skal de ikke gå i nuttede kostumer hele tiden, de skal jo også have normalt tøj på...haha :)


Da jeg stod op her idag, syntes jeg at noget af mit håndled så anderledes ud og der var en lille "klump" der ikke plejer at være der.
Når jeg rørte på den, så føltes det ikke almindeligt og det kunne muligvis godt være et brud.
Den lille "klump" sad tæt på en blodåre, og den skulle jeg jo ikke risikere at punktere med den lille stump knogle.
(det skal lige siges at her efter et par dage ser det helt fint ud, og der er slet ikke noget mere.)
Ja..jeg ved godt mine håndled er ekstremt tynde..men det har de altid været.



Så jeg gjorde mig klar, da jeg lige ville tage op på lægehuset og se om der var noget jeg skulle gøre eller passe på.
De tager nemlig patienter akut kl 11:00, og jeg havde ikke nogen tid. 




 Så Ida kørte mig deropad. 

Men de havde lukket..det er jo også lørdag idag..Men det var nu heller ikke så alvorligt, så jeg kunne sagtens vente og s, hvad der skete. 




så vi kørte hjem igen.

Mig, Ida og Alice tog på en tur ud i det blå. da vi ville aflægge et besøg ved nogle genbrugsbutikker.















  
Efter at have været i den første genbrugsbutik, som er en af mine favoritter, tog vi hen til et loppemarked, hvor vi kun har været en gang før.
 
Det er en mand der har samlet nærmest hele hans liv, og nu sælger han lidt ud af det.
Han er en der RIGTIG gerne vil fortælle og fortælle og fortælle..hvis man vil hen og se hans samling af ting, så skal man være sikker på at man kommer til at snakke med ham...Men han er en rigtig flink mand, og det er faktisk meget spændende at snakke med ham..for han ved en hel masse.

















        Efter at have kigget på alt det genbrug, besluttede vi os for at tage på sands and salad og få os noget mad. 


Ida ville IKKE forlade bilen før, nøglen var kommet ud.
Vi havde prøvet at få den ud i 2 dage..ahahah..så godt sad den fast.
Ida er ret  stadig sur på den bil...hahaha :P

Og ENDELIG fik hun den hævet ud, så vi kunne gå ind og få noget mad.



De havde et stillingsopslag, så hvis der er nogle der er interesserede i et arbejde på sands and salads, så har jeg lige givet jer et skub.

Jeg ville jo godt kunne søge stillingen, men jeg gør det ikke, da jeg ikke føler det er mit bud at skulle arbejde på sands and salads..jeg er blevet skabt til at arbejde med dyr og natur.
Det eneste natur der er i det her er nok grønsagerne man putter i sandwicherne..så hellere hjælpe dem med at spise deres mad.:)

Da vi havde fået mad og drikke, gik vi lige ind i H og m og så os omkring inden de lukkede.












Da butikkerne lukkede, tog vi hjem.







Hjemme igen.
På det første genbrugssted sted vi var købte jeg dette.
En kjole med blomster på.

En hvid bluse med sorte mønstre på.




En lang og stor trøje/bluse/skjorte i sort(jeg ved ikke lige hvorfor skjorten viser sig grøn/grå)

På det andet sted vi var fik jeg købt mig nogle badges.
En hvis badge hvor der står los retardos.

En fra Michael Jackson  dangerous tour.
Nogle øreringe.




Et par øreringe mere.

En lilla badge hvor der står hang men på.


Og en fra Randers regnskov, hvor jeg kun har været en gang i mit liv, men jeg syntes det var så interessant.
Og en sidste ting.
En grøn halskæde.



Ida havde lukket hestene ud idag, så jeg lukkede dem indefor. 







 Og hyggede lidt med kattene ude på græsset. 












Efter lidt hyggetid, fik de deres mad. 


Og regnen kom silende i store stænger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar