mandag den 2. maj 2016

Sønderborg open by night 2 gange-Fredag den 29 april 2016.

Jeg har godt nok aldrig set en snapchat story mere end 2 gange..haha..2 gange er nok.


He is so damn cute...og jeg kan ikke vente med at se hans koncert i oktober..det bliver SÅÅÅ vildt.
Jeg tror jeg ville hade hvis der var en tog fat i min kæbe på den måde..haha..omg..:)

But yaa, it depends on the person i think.
Oh, yeah..ive been waiting for a text like that...seriously do it!.



Jeg kom op kl 10:30 idag, hvilket var ALT for sent efter min mening..jeg vil IKKE sove mere end til kl 10:00. 

Jeg skulle dog ikke noget idag, så det var heldigt.

Jeg fik lavet et instagram billede.

Jeg har jo snart fødselsdag, så jeg sad og kiggede i et par blade, for at få lidt inspiration til nogle fødselsdagsønsker.

Det her lød faktisk meget meget spændende.

Man kunne få en GRATIS rejse til et land i sommerferien.. med ALT betalt..det eneste ,man skal gøre er at sende snapchats på virksomhedens snapchat.

Det kunne da være meget fedt..der var kun 4 der kunne deltage i det, så jeg tror jeg skal være hurtigt.

Dog har jeg ikke lyst til at rejse alene, da jeg gerne vil have en jeg kender med.


Jeg sad derefter og fik lidt fødselsdags-inspiration på youtube. 





Nu skulle hestene altså ud, for der var lige 1-2 timers godt vejr, og så er det bare med at få dem udenfor.¨

De skal nemlig ikke stå og være drivvåde i stalden..niks..

Pinkey..ja..han er altid en vildbasse..
Man kan få nogle fantastiske billeder, når de springer, hopper og løber rundt.








Og lille Minnie skulle da også lige på visit. 


   



Yaaay..jordbærene er på vej nu..det kommer til at se sååå godt ud. 








Jeg vil faktisk virkelig gerne se the duff igen..den film var altså ret god, og så er Robbie Amell jo med i den. 




Jeg fik lige lavet et blogindlæg.


Ida fik jo fri kl 15.00..så vi havde aftalt at skulle til Sønderborg by night idag.

Jeg havde troet at vi skulle derhen kl 16:00 eller senere..Men hun ringede så spontant og sagde at hun hentede os 10 minutter senere. 


Så fik vi travlt..hahah..for jeg lignede et fugleskræmsel...Så Alice lukkede hestene ind, for det var begyndt at regne og jeg gjorde mig klar. 



    






Så kunne vi køre til Sønderborg.
James blake er faktisk en vældig dygtig sanger.


Så var vi i Sønderborg.
Det regnede bare voldsomt meget..men vi holdt alligevel på taget, da der var profyldt nede i parkeringskælderen.






Der var rigtig rigtig mange i borgen.
Der var mennesker overalt simpelthen.







  



  

Jeg elsker at være til sådan noget her, da jeg elsker energien og glæden af de mange mennesker der er der.

Jeg behøver ikke at købe noget, jeg vil bare være der iblandt menneskerne, da det er så hyggeligt..man bliver glad af det.



 
En af de forskelligheder jeg hader imellem mig og mine søstre Ida og Alice..det er at jeg elsker at gå rundt i timevis blandt hundrede mennesker og bare kigge på ting og på menneskernes glæde..ja..det er omvendt hos  Ida og Alice..det er lidt nedern..

Så de ville bare hjem og jeg ville gerne blive...jeg havde dog ikke lyst til at blive der alene..jeg ville gerne dele glæden med en..

Det handler også om at bryde sine grænser  ved at gå rundt imellem så mange mennesker..nogle syntes det er kaotisk og stressende..det synes jeg egentlig også hvis man er selv..men når man går sammen med andre, så glemmer man lidt at man går iblandt så mange mennesker, for så koncentrerer man sig mest om dem man går sammen med..det er faktisk ret rart.

Vi havde kun været der en time, og det synes jeg var alt alt for lidt.



Det endte så med at vi kørte hjem..og ja-jeg surmulede hele vejen ...haha..jeg var dog glad for at vi overhovedet kom derhen..men hvis man kender mig ret, så bliver jeg til det sidste, fordi jeg elsker oplevelser....
Så var vi hjemme igen kl 17:00.
Vi fik kun købt slik, hvilket jo også er dejligt, for jeg er en lille sukkergris..thihi...jeg er glad for at jeg fik købt kakao.
Lidt efter sagde min far at han skulle til Sønderborg, så hvis vi ville med kunne vi bare tage med.

Ida og jeg tog så med, så vi kunne gå rundt i borgen indtil at far havde været i jysk.



Så var vi der igen.
Vi startede med at gå ned i wholenberg, da vi skulle se efter en gave til vores farmor, da hun har fødselsdag i morgen den 30.


  
Og derefter i borgen, bare for at kigge. 









Vi var også inde i (ej, nu har jeg glemt hvad butikken hedder)..ups..nå..vi var inde i en tøjbutik.


 Jeg prøvede en ret underlig form for kjole/buksedragt..




Jeg tror den var for lang til mig.









Og en anden virkelig FED og LÆKKER jakke..ej, hvor ville den være fed at have i mit tøjskab. 


Men prisen er liiiige i overkanten...jeg ville ALDRIG betale så meget for en jakke..


Men det er den smukkeste jakke jeg nogensinde har set. 






  



Vi blev hentet henne ved netto, da vi lige skulle købe lidt ind. 



Vi kørte hjemad, og var så hjemme igen kl 19:00. 



Jeg gik lige udenfor for at nyde at solen endelig ville vise sig frem.


Stribe var all over my face...jeg tror gerne hun ville ind i min hat ;)


   

Jeg gik udenfor til maskinhuset, da det pludselig begyndte at regne igen..ret voldsomt. 







Det er dejlig varmt og tørt ude i maskinhuset, hvilket er dejligt for kattene, fordi de er udekatte.
Vi snakker med dem hver dag hele året rundt, så de lider ingen nød :-) 



Mig og Harald sad og kiggede på regnen der silede ned.
Det er faktisk ret hyggeligt bare at sidde i stilhed og nyde naturens lyde...det er afslappende.








Jeg fik afprøvet et par snapchat filters af på ham..rimelig nuttet..;-)






Lidt efter satte jeg mig op på mit værelse og så youtube og slappede af. 











     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar