fredag den 27. maj 2016

Kærlighed til folket-Torsdag den 26 maj 2016.

Wauw, hvor er det smukt;)
Rigtig flot i farverne. og godt lavet.
Det er meget vigtigt for børn at have nogle forældre der viser at de elsker dem, tager dem med ud på turer og guider dem igennem livet.
Et barn behøver ikke at have 2 forældre, bare den ene forælder er der for dem, så er det nok.
Et hus med mennesker der ikke taler sammen, ikke laver ting sammen og hader hinanden er bare et hus med mennesker.
Et hus med mennesker der snakker sammen, laver ting sammen, elsker hinanden og hygger sig sammen er en familie..de behøver ikke at være biologisk relateret for at være familie..det bestemmer man selv.


Hahah..jaaaa, jeg elskede at skulle kravle over dem..jeg turde bare aldrig at hoppe over dem, for jeg var bange for at sidde fast på dem.
Vi havde dem på skolen og da jeg gik til springgymnastik.
Det er faktisk rigtigt på en eller anden måde.
Nogle ting ved man at man kommer til at stresse sig selv med om et år, og andre ting vil løse sig.


Men det ved man bedst selv. 



























Jeg skulle hen til kattehjemmet idag.




Alice skulle først i skole ved 09:00-tiden, så jeg drog afsted til bussen. 



Jeg havde faktisk stadig kvalme på vejen op til bussen.(den aftog dog lidt hen ad dagen, og nu her til aften, har jeg ikke kvalme mere.) 








  




Jeg ventede på bussen.




Så var jeg  Sønderborg.





Jeg er kommet med på rap-bølgen..haha..såååå nu hører jeg lidt rap til tider.



Jeg var henne ved kattene på det sædvanlige tidspunkt. 

Lille Annie.



Heheh..Claus sad og kiggede med øjnene på mig. 






Også Mads. 




Lille Bella. 

Bølle.


 Ariel var godt i gang med morgen-gabningen. 


Og så må man ikke glemme tungen der skal stikkes helt ud ad munden.
Lille Havarti der sidder og kigger på en og miaver.


 Kl 12:00 var jeg færdig med dagens vagt.



Og kunne gå hjem. 




 







Jeg skulle lige på biblioteket og hente en bog. 





Da bogen var hentet, kunne jeg gå hen og vente på bussen.


Efter bussen kunne jeg gå hjem.














Hjemme. 


Der var kommet en pakke til mig.
Det var 2 snørebånd, fordi mine andre snørebånd er gået  i stykker af slid.



Jeg skulle da se animal cops in Houston:) 




Musserne skulle ud.





Min farmor var i køkkenhaven og så noget kål, så vi stod lige og snakkede om at vi skal have et nyt hegn til hestene, og at marken skal halveres, da vi vil slå hø af til hestene på den ene halvdel og på den anden halvdel skal de gå.
Inden vi tager på ferie den 28 skulle jeg lige have hentet min goodiebox på posthuset.
De lukker kl 17:00, så jeg havde god tid..Det tager ikke mere end 15-20 minutter at cykle op på brugsen.








Da jeg havde hentet den cyklede jeg lige en tur ekstra.
Jeg elsker jo at cykle, vinden i håret og farten.










Hjemme igen. 



Hahah..vores gæster havde lavet en sang til os efter at de havde boet i vores bed and breakfast.
Det var virkelig kreativt.(jeg dækker lige deres navne..)



Derefter satte jeg mig lidt hos kattene.
Når jeg sidder og nyder dagen med kattene, hører jeg altid musik, fordi det bare er hyggeligt. 


 

Minnie har altid en ting ed at holde rigtig godt fast i ens ben, når hun sidder hos en, men hun har jo klør, så det gør lidt nas.C-:










  Det er fint Harald og Minnie kan skiftes om pladsen.
Stribe har aldrig været vild med at sidde hos en, hun vil hellere bæres, og klappes på hovedet. 









De fik deres mad. 

Røven helt op i Minnie ^^
Jeg plejer gerne lige at flytte dem lidt, for det er da ikke lækkert at få en røv i hovedetI:






Far havde spurgt om jeg ikke lige ville hjælpe i værkstedet.
Han skulle stramme bremsepedalen lidt, da bilen har stået stille i 14 dage og så bliver bremsen slap.
Så jeg skulle bare trykke bremsen lidt ned og op.  







Hvis i husker Ivan(den kat der var på kattehjemmet)
Har lige fundet et billede..
Han har heldigvis fundet sig et nyt hjem efter 1-2 år på kattehjemmet..det glæder mig.
Men jeg kommer selvfølgelig til at savne ham.

Da jeg sad og lavede blog kom min mor hen til mig, og sagde.
"Mai-Britt, jeg har en ting til dig"
Det gør hun faktisk ret tit, hvor hun pludselig kommer hjem og har en ting til en af os.

Altså når hun ser en ting, hun identificerer med os(vi er jo hendes børn) så køber hun den til os.
Det behøver hun jo slet ikke, men det er da sødt af hende.


Hun ved jo at jeg elsker kakao, så hun havde købt et kop til mig.
Samtidig støttede hun kræftens bekæmpelse..og det er jo smart:)
(jeg kender faktisk ikke nogle unge der har kræft, og det kan man jo sige er meget godt.)
Men jeg støtter det gerne alligevel.


Det er et rigtig hyggeligt kop. 



Jeg tog lige med Ida og Alice på rema 1000. 



 






Gad vide hvad jeg købte????
Vi tog lige et smut op på kirkegården for at "besøge" farfar.



Da jeg kom hjem lavede jeg blog. 






Nu skulle der cykles lidt.
Cykelhjelme er sååå grimme, så kiksede og så irriterende og så helvedes vigtige at have på..ja..jeg ville helst have at de skulle af, fordi de er irriterende at have på.
MEN sikkerheden er vigtigst.
Jeg er begyndt at elske denne sang.











  








  Det blev til en ret lang med vidunderlig tur.




Hjemme kl 22:00 igen. 

Årh Prudst..Jeg savner hende SÅ FORFÆRDELIG meget..hun er et stort tab:(



Sig ikke at kattene ikke får kærlighed, for jeg er hos dem flere gange om dagen :)
Vi nød dagens sidste stråler af lys.






Senere lagde jeg mig over på bænken. 










Senere gik jeg ind og så vilde hoteller. 






Inde i varmen ved kakkelovnen:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar