lørdag den 7. maj 2016

Rigtig glad følelse-Onsdag den 4 maj 2016.

 Uff..min ynglingsbil..SÅÅÅÅÅÅÅ floot!!..Ferrari-world..
Hvor er det hyggeligt, at der lige er "groet" istapper fast på pyntekurven.
Smukt er det jo..:-P
Det her billede indeholder bare NUTTETHED!.
Det ser ud som om at snemanden nyder at hunden liige ejer den på hovedet.
Waauww...imponerende..gid jeg kunne tegne så detaljeret og så artistisk.

 Jeg havde en lidt underlig drøm i nat.

Jeg drømte at jeg skulle starte på Gråsten landbrugsskole igen. 
jeg nåede ikke at spise morgenmad, så jeg havde smurt mig en bolle med ost og solbærmarmelade.
Da vi var kommet hen til skolens parkeringsplads, ser jeg lige pludselig T(vi kalder ham lige t..han starter dog ikke med t..men en jeg godt kunne lide engang..jeg kunne lide ham i omkring 6-7 år)
han gik ind ad en grøn dør..han så glad og eventyrlysten ud i ansigtet, han havde en lille rød/grøn/blå taske på ryggen.
Han skulle åbenbart også starte i den samme klasse som mig.



Da han så mig, vinkede han til mig, men jeg syntes jo han var så sød, så jeg turde ikke at vinke tilbage, men vendte derfor hovedet væk.
Jeg spørger Alice(Ida og Alice var åbenbart med i bilen) om han stadig vinker til mig, og hun siger ja.
Jeg udbryder derefter" han er så søøøød!"

Lidt efter løber han op mod en høj bakke, hvor der ligger nogle store sten..dem træder han op på og løber hen til min mor.
Han spørger om hun ikke vil hjælpe ham, for han vil virkelig gerne se en film, på en skærm der ligger lidt nede i dalen, men han er så lav at han ikke kan se derned..
Mor går op på bakken og hjælper ham med at se derned i dalen


Jeg sidder bare inde i bilen og siger "nuuuuuuurh"...og er ved at gå i svime, fordi jeg så godt kunne lide ham...




Jeg kom op kl 08:00 idag.











Kattene sad bare og kiggede på mig, da jeg stod op og gik nedenunder. 



VEJRET var FANTASTISK <3 

Jeg fik avisen læst og spist morgenmad.



Jeg vil faktisk helt vildt gerne til en page four koncert...men der er bare et problem..jeg hader danske sange, men jeg kan rigtig godt lide bandet.
Der er faktisk kun en af deres sange jeg kan lide..det er den der hedder du og jeg.

De andre har jeg faktisk aldrig hørt, og jeg tror også de sange er ret dårlige.

Men nu må vi se.

   

















Jeg skulle nemlig ud at køre på vejen igen idag.


Jeg var ved at komme lidt for sent til bussen, så Ida kørte mig lige hurtigt op til busstoppestedet.



Jeg havde en rigtig god følelse/fornemmelse i kroppen.
Jeg følte mig helt vildt glad og lykkelig..måske er det fordi vejret er bedre og bedre for hver dag?
Jeg kunne bare mærke at det ville blive en fantastisk dag.
Så var jeg landet i Sønderborg.
Hvor jeg lige skulle vente lidt, da jeg skulle køre kl 11:30.









Jeg var der ca 10 minutter inden jeg skulle køre.




Og sad og ventede i venterummet. 







Jeg var færdig med at køre kl 12:30.
Det gik faktisk meget godt idag..se bare hvad jeg sagde om en god dag:-D 







Nu kunne jeg bare tage hjem. 




Men ja..jeg skulle jo lige vente på bussen endnu engang. 


Nuuurh..se lige den lille hund der:I




   



Da jeg havde gået rundt i en halv time, kunne jeg tage bussen hjemad igen.










 Da jeg stod af bussen, kunne jeg bare gå hjem. 














Så var jeg hjemme.


Harald ville gerne have mad daC-; 


Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle lave, så jeg satte mig ned og læste min metroxpress, som jeg stadig tager med hjem.

Vejret var jo så godt, og jeg skulle også snart med en bus til Sønderborg igen..så jeg satte mig udenfor og læste i min bog. 



 


Jeg havde omkring 10-15 minutter at læse i, for så kaldte teori.
Jeg cyklede afsted til bussen, da den bus der går senest går KUN nede fra byen.














 Jeg var der lige i god tid, og parkerede min cykel.


Jeg ventede på busstationen.



 Så var jeg atter i Sønderborg.
Teori er jo kl 16:00. 

Så jeg skulle lige have noget tid til at gå.


 



  






Jeg var der selvfølgelig i god tid, som altid.


Næste gang møder jeg altså ikke 15 minutter før..haha..der var ikke engang låst op ind til teorilokalet, så vi skulle sidde og vente i venterummet til døren blev låst op.




 Da teori var ovre, skulle jeg bare hjem igen. 

 






Jeg var ret sulten..men mine overvejelser var at få en silles mad og komme for sent til bussen, så jeg blev nødt til at tage den næste.

Eller tage bussen og være sulten, imens jeg tænkte på den dejlige silles mad jeg kunne have fået.

Jeg valgte at tage hjem.
  




Jeg har tænkt på at jeg gerne vil skifte baggrund på min mobil..jeg er bare ikke så god til at finde nye baggrunde..så jeg ved ikke hvad jeg vil have nu. 


Da jeg gik forbi en dame med sin hund, så kaldte damen på hunden.
Hunden hed Bente..det er det mest underligste navn jeg nogensinde har hørt en kalde sin hund.





   

Da jeg kom hen til min cykel på busstationen, cyklede jeg hjem.  







 Hjemme igen igen. 



 



Denne her "drik" jeg ved ikke helt hvad jeg skal kalde den.

Det er ikke sodavand, det er en slags vand med smag og brus.

Men den er SSÅÅÅÅ god.
Jeg er glad for at jeg opdagede den.

Jeg havde virkelig en følelse af at jeg gerne ville lave et eller andet, men jeg kunne ikke helt finde ud af hvad....



Jeg fandt dog noget at lave..jeg tog ud at køre en rigtig hyggelig tur med en(jeg nævner ikke navne, men bare rolig, det er en jeg kender)

Var hjemme kl 22:00 igen. 






Kan i huske Sebastian Lind?
Jeg elskede hans sang der hed fake.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar