mandag den 16. maj 2016

Kørsel, veninde og is-Tirsdag den 10 maj 2016.

Ja, jeg kender faktisk nogle der ikke kan prale af hvordan de ser ud, men indeni er de de mest fantastiske mennesker..hvor deres meninger bare slår sig fast i ens tankegang.
Jeg nævner dog ikke navne, for det synes jeg ikke jeg kan tillade mig.
Eller de dage hvor man bare er så træt, at man ikke orker noget, men gør det alligevel.
Jeg kan faktisk godt lide mandage, da det er en ny start på en ny uge.
Til gengæld har jeg aldrig været så glad for torsdage..jeg kan egentlig ikke lide navnet..
Det er et vildt flot mobilcover.

Jeg har faktisk bestilt et magen til, men det må vi se når det kommer.
Årh, det var også synd lille mand.




Jeg kom op kl 08:00, da jeg skulle ud at køre idag. 

Fik spist min morgenmad og læst avisen.








  














Jeg var bare helt tilfreds med vejret idag.

Jeg skulle køre kl 11:00, så jeg cyklede afsted til bussen.












Og så blev der atter ventet på bussen.

Ida fik faktisk sendt billederne som blev taget af mig da vi var på stranden..skulle jeg ikke lige så nogle af dem smidt ud på et indlæg..tror det bliver om 6-7 dage først..

Så var jeg i Sønderborg.



 Jeg blev nødt til at vente indtil jeg kunne gå op til køreskolen, for jeg gad ikke at skulle vente i 40 minutter deroppe...så jeg gik lidt rundt som sædvanligt.

 










Da jeg havde ventet i de 40 minutter, kunne jeg gå op til køreskolen, for at få min køretime.
Jeg kom dog alligevel ret tidligt.


Så jeg sad og ventede.

Deres sofa er vildt ubehagelig at sidde på..det er som om den får en til at sidde mega meget bag ud.





Kl 11:49 havde jeg fået kørt.
Idag var det bare kørsel i lyskryds og rundkørsler.
Jeg skulle også lære at komme lidt op i fart med bilen.

Det er ret skræmmende at komme op i fart..jeg håber jeg lærer den hen ad vejen.

Jeg fik en smule "skæld ud" daj eg ikke havde lyst til at gå op i fart, men det er typisk for piger..

 

Jeg skulle mødes med en veninde fra VUC, jeg ikke har set i lang tid, så det glædede jeg mig helt vildt meget til.







Jeg satte mig til at vente på busstationen, da vi skulle mødes 12:30.

Det var rigtig hyggeligt.
Vi gik lidt rundt i sønderborg og fik snakket en masse.
Lå og solede os på havnen og læste lidt blade.

Et par hyggelige timer efter gik vi hver til sit, da klokken også var blevet mange.



 

Vi havde jo lagt og solet os, så jeg var bare blevet endnu mere rød og solbrændt i hovedet, haahha :)




Jeg gik op til busstationene og tog bussen hjem. 





Tænk at jeg har haft øreringe i 6 år allerede :)





 Jeg stod af i byen, da jeg jo lige skulle have min cykel men hjem også.


Jeg trængte til is, så jeg cyklede lige ind på brugsen for at se på deres udvalg af is..lidt lækkersulten er man jo altid.


  


Da jeg havde fået købt de pakker is jeg blev fristet af kunne jeg atter begive mig hjem igen.





Jeg havde fået købt nogle frys-selv-is. 

Og nogle limonade-is.
Næsten lige da jeg var kommet hjem spurgte Ida om jeg ville med ud at gå en tur med mor og Alice.
Det ville jeg da gerne, jeg kom bare senere, da jeg jo først lige var kommet hjem.


Så jeg gik dem i møde, sammen med min fine lille is. 













  De havde sat sig oppe ved soluret, så det var ikke så langt jeg nåede med på den tur, men jeg kunne da gå med dem det sidste stykke hjemad. 








Så var vi hjemme igen og hestene skulle indenfor. 







Det er sådan et smukt æbletræ vi har, og det giver også nogle super gode æbler.






Så skulle jeg lige se om jeg kunne finde alle kattene, da det var deres tid til at få mad.












  

De er så godt opdragede at de bare sidder og venter på at jeg har "lavet"deres mad.








'



Jeg fik lavet et billede på instagram. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar