søndag den 22. maj 2016

Is, guitar og gulerødder-Tirsdag den 17 maj 2016.

Jeg er faktisk ikke særlig vild med leopard pletter og pletter generelt..men det her negledesign kan lige gå..det ser fedt ud.
Hahahah..jeg ved ikke om et får kan blive forkølet...men sjovt er det da...:)
 Jeg vil ikke sige at jeg savner den tid hvor jeg var mindre og afhængig af mine forældres hjælp med at give mig mad, tøj, køre mig rundt til forskellige ting og smøre madpakken for mig.
Selvfølgelig drømmer man sig tilbage til barndommen, hvor alt var nemt.
Men nu har man jo lært de grundlæggende ting man skal have med sig i livet..man er ved at lære sig selv og sin person at kende..jeg tror man lærer sig selv at kende hver dag..der går ikke en dag, hvor man IKKE lærer noget nyt, ligemeget hvad man lærer..så tror jeg at man lærer noget hver dag...man ved det bare ikke.

Jeg er stadig den samme som jeg var da jeg var 2. 10, eller 15..jeg har bare lært mere og mere af hvad livet kan indeholde..jeg kender mig selv mere..
.
Justin Bieber har altid været en smuk dreng..og nu er han bare endnu smukkere..hahaha..ej..det er ikke derfor jeg hører hans musik..
Jeg elsker hans budskaber i sangene, hans fantastiske stemme, lækre hår og personligheden..

Hans hammerlækre udseende er sgu bare et plus.
Jeg kom op kl 09:00 idag.

Jeg skulle til en begravelse hos min onkels far.
Ikke en der har stået mig nær, men som jeg ved hvem er, og jeg ville gerne med som støtte.



.















 





Så da kl var 11:00 kørte mig, min mor og far hen for at hente min mormor.

Alice var desværre i skole, og Ida på arbejde.










Jeg har dog ikke taget billeder osv ved begivenheden, da det er meget over mine grænser og personligt...så sådan noget gør jeg ikke :-)

Ved 15:00-tiden kunne vi så køre hjem..




Da vi var hjemme igen, kom hestene udenfor. 








De skulle da lige have et par gulerødder de to.

De elsker når man kaster dem op i luften, så de skal rende rundt efter deres godbider..Det er jo også sjovt for mig at se.(-: 



Jeg fik lavet et bloggie blog indlæg.






Efter kattene havde fået mad, og hestene var kommet ind, tog mig og Alice med Ida til guitar. 



Jeg havde taget lidt is med.




Idas guitartime tager kun en halv time..Så det er ikke så lang tid vi skal vente ude i bilen.
Jeg sad og læste i min bog og snakkede med Alice.


Efter guitar tog vi et smut ind i Bilka.





Kan i huske de der små kartofler der lignede en lille lort?.
De var hårde udenpå, men indei var de bløde, og de smagte virkelig godt.
Man kan bare aldrig finde dem i butikker mere.
Da jeg var mindre, så fik vi dem altid.

Jeg tror det her var min klammeste google-søgning EVER!.





 










Jeg fik købt en stor kasse is..de så jo så lækre ud, og det var en ganske billig pris..som jeg så ikke kan huske hvad kostede, hahah...:) 



Så skulle der løbes en tur, så jeg fik træningstøj på, og om ud ad døren. 




















Det er så dejligt at være ude i naturen..jeg nyder det virkelig..det er skønt.
Beroligende energier og frisk luft.










Hjemme igen, og klar til en cykeltur.








Hahah..det ligner at Stribe snuser til mit hårC-:


 


Kan hun se mere skræmt ud?..hun nyder det bare så meget ^^ (jeg holder hende selvfølgelig ikke fast)




 Hun sidder tit og lytter med store øjne om aftenen, hahah :-D




























   







 
Og så var jeg hjemme efter en dejlig tur på mit lille røde lyn.
Stribe sad og ventede på mig. 
Hun så rimelig sur ud (:



  Jeg fik mig et dejligt bad. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar