torsdag den 26. maj 2016

Bogklubbens bøger-Tirsdag den 24 maj 2016.

 Jeg elsker når der er print på negle, det gør det ekstra fedt.

Hahha..skulle det være nogle underbukser??:)..bare tag frem af retterne ^^
 Jeg leder jo efter et ur, og der må gerne være mønster indeni, men rimmen skal gerne være enkel.
Det kunne være fedt hvis man kunne finde et der lignede dette? :P





Det er så sandt så sandt.
En af mine jakker(den jeg købte i en genbrug)dufter af en bestemt person, og hver gang jeg har den på, så er jeg ved at dø indeni, fordi jeg automatisk kommer til at tænke på den person.
Jeg tør næsten ikke at vaske den, for hvad hvis den nu mister duften, så har jeg ikke den duft længere..

Steder helt klart..når man har været der med en person eller der skete noget lykkeligt osv på et bestemt sted, så kan man ikke lade være med at tænke på situationen. 

Sange er også de værste minde-bræk-dit-hjerte-itu-frekvens.



Jeg kom op kl 08:30.  

 Jeg tog mig et bad og forvandlede mig til et spøgelse med ansigtsmaske..hahah :)



  Bloggen blev lavet. 














 Nogle gange når jeg er sulten, så går man jo naturligvis rundt i huset for at lede efter mad.
Det er bare ikke altid at det mad man finder er det man vil have.
 Jeg fandt dog noget mad..det der græsk brød.

 Til fire brød(altså hele pakken) skal man bruge 1 dl olie.



 Oregano- delen kan jeg ikke huske.
Jeg proppede bare noget i.


 Det skal smøres på de valgte brød.

 Harald sad og kiggede sprødt på mig.



 Da de var færdigbagte kunne de spises.
Jeg ved faktisk ikke hvad der skal på dem, så jeg spiste dem bare ude noget på. 


 Det passer faktisk ikke helt at vi tager afsted den 27..det er nemlig den 28 istedet for..haha:)
 Jeg fandt lige et sødt billede af mig og min bedste.
Jeg var ikke ret gammel der..er det ikke fint?

Jeg var et smut i haven med Stribe-musen.













 


Hahah, Bruno står bare og kigger på mig.


Det går såå godt med planterne..de vokser hele tiden.










 Da jeg slog græs så sad de der gæster på bænken og jeg kørte jo rundt på græsset..det var møg akavet.




 Ida havde lavet(nu kan jeg ikke lige huske hvad det hedder)...hun vil nemlig gerne være vegetar nu..så hun prøver alt muligt vegetarisk mad.

Det er  bare sjovt, når hele vores familie har været landbrugsfolk..det er det hele vores familie har arbejdet med i over 100 år..men det er jo ikke noget jeg skal bestemme :)

De smagte faktisk ret godt.

De er lavet på kigærter mener jeg.





Nu skulle der lige styr på vasketøjet. 



Hestene kom indenfor igen da der var gået 2 timer, og jeg havde fået foldet vasketøjet sammen. 







Og kattene fik deres dinner. 

 Da Ida skulle til guitar, kørte mig og Alice med til Sønderborg.









 Tænk..for 2 år siden kunne vi sole os på standen idag.




 Jeg sad bare og læste lidt i min bog.
 Alice sang sange.
Jeg må ikke synge med, for hende, for jeg synger så dårligt..haha.
Lige da jeg åbnede munden og begyndte at synge med, så gloede hun olmt på mig og sagde:" nej, du må ikke synge med"
Hahah :)




 Da Ida var færdig med guitar kørte vi lige en tur ind i netto.















 Hjemme igen.

 NU havde jeg endelig lyst til at åbne min pakke fra bogklubben.

 Jeg fandt ud af at jeg HELDIGVIS ikke skulle betale 221 kr for bøgerne..det var rigtigt, de de havde sagt..det blev kun 39 kr for bøgerne.
Jeg skal dog stadig betale for månedens bog og købe 3 bøger indenfor et år.

 Den første bog hedder stå fast.
Den lød rigtig spændende.
Ida havde faktisk også selv kigget på den, så det var super godt jeg valgte den.


 Den næste bog er en jeg har kigget på i ret lang tid, og ENDELIG kan jeg få den læst.
Jeg skal dog lige igennem de flere tusinde bøger jeg har liggende og gerne vil læse.

 Den sidste er en bog jeg aldrig har hørt om før, men den lyder faktisk interessant alligevel.




 Det er virkelig virkelig fedt at der hører en snor med i, så man kan se hvor man er kommet til.


Jeg begav mig nu ud på en løbetur.





Hver gang jeg løber en tur, så står ham manden der bor i det hus i sin have(jeg nævner selvfølgelig ikke oplysninger) 

Det er lidt underligt..og når jeg cykler eller går, så er han der ikke:)











Nogle gange hader jeg at løbe, og syntes det er forfærdeligt.
Andre gange elsker jeg det, og føler mig fri og glad.
Det er sådan lidt blandet. 


Nogle gange når man er ude at løbe, gå eller cykle, så gider man ikke at stoppe..man vil bare gerne blive udenfor i naturen ,og bare gå rundt.


 Hjemme igen. 




 Som altid, sidder jeg udenfor på trappen og hygger.

Haha..ej, det er næsten et uhyggeligt billede.
Han elsker at få masseret poter, derfor holder jeg hans pote:)
 Han takker ved at massere mine sko, som i kan se ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar