onsdag den 18. maj 2016

Spontan og LANG tur til Gråsten-Onsdag den 11 maj 2016.

Hvis du bare drømmer om  og tænker på det du gerne vil være eller have, så kan det jo være at en engel har hørt dine bønner og vil hjælpe dig på rette vej.
 Jeg synes også at tatoveringer er seje og flotte.
MEN der er sgu en grænse.
Det er IKKE særlig charmerende at have store tatoveringer OVERALT, så det dækker det hele.
Jeg siger ikke at man ikke må have tatoveringer der dækker hele ens krop, for det er jo ens eget valg, og det skal jeg ikke bestemme...jeg kan jo sagtens elske og holde af personer med tatoveringer overalt, ligesåmeget som personer med ingen eller en lille tatovering.

Jeg ville MEGA gerne selv have en meget lille tatovering af noget betydningsfuldt på min ankel, håndled eller arm...men jeg må desværre lade være, for jeg HADER nåle og den slags smerte..såååå:)

FEDT familieportræt eller julekort.
Mon man kunne få lokket familien til sådan et billede..evt hvor nogle sidder på hestene og andre har en kat i favnen, så vi har alle dyrene og familiemedlemmerne med? :-)..hahahaha-.-
Det er en virkelig smuk kjole med flotte bloner.
Farven er dog for laksefarvet til mig, jeg ville foretrække at den var i rød, blå eller guld.

Jeg vågnede her kl 06:00 hvor der var 2 duer der sloges udenfor mit vindue:)
Dejlig måde at vågne på..haha (;

Jeg skulle jo ud at køre på vejen igen idag.

Mig og Alice gik på til bussen, da hun skulle i skole.

Så var jeg ankommet til Sønderborg, og skulle køre kl 08:00.
 Så jeg gik hen til køreskolen.

Da kl blev 08:49 var jeg færdig med min køretime, og jeg følte faktisk at det gik bedre idag, for at jeg jo var kommet ind i rytmen igen, da jeg kørte i går.

Jeg kender mig selv og ved at jeg skal gøre den ting jeg ikke er så god til hver dag, for på den måde lærer jeg ting.
Man bliver jo også mere vant til ting jo mere man gør tingene..altså gentagelsesmønstrer osv osv.
 Jeg skulle jo vente på at der var en bus der kom, så jeg gik lidt rundt.

Og var lige lidt inde i borgen.

Vandrede op til bussen.

Jeg syntes det var sååå tidligt på dagen at jeg ikke havde lyst til at tage hjem endnu, selvom jeg godt vidste at jeg skulle tage hestene ud, vaske tøj og lave et blogindlæg.

Jeg har i lang tid gerne ville til Gråsten, da jeg jo har tilbragt næsten 2 år på landbrugsskolen, og savner den helt vildt..såååå det var nu eller aldrig.

Så jeg tog mig en meget spontan tur til Gråsten, fordi jeg bare havde lyst til det.

Jeg stod af på busstationene, da jeg gerne lige ville gå igennem byen.

Jeg gik og spiste en af mine all time favoritter...nemlig haribo-ruller.

Jeg følte mig lidt som en der var på eventyr eller opdagelse...haha ^^

Nuurh..jeg har faktisk cyklet ret mange gange rundt på denne rute jeg havde tænkt mig at gå, og der har jeg altid syntes der heste var/ er så smukke..ok bare se det i øjnene..ALLE heste er smukke :I

Da jeg gik på landbrugsskole, så hang der en postkasse lige her på denne væg, og den brugte jeg flittigt, når jeg var ude at cykle.

Det var faktisk rigtig rigtig varmt her idag.
Jeg forstår heller ikke lige hvorfor at min snapchat bruger fahrenheit(form for tysk eller engelsk måde at sige grader på)...det ville være mere meningsfyldt for mig at bruge grader.

(der var/er faktisk gået lidt rav i mine billeder fra idag af, men jeg håber da og jeg vil gøre alt for at de ligger i rigtig rækkefølge)

Der er SÅÅÅ smukt her ved rapsmarken..virkelig smukt og det falder bare i øjnene og nærmest blænder en.

Det er fantastisk at gå inde imellem 2 gule rapsmarker.

Det var faktisk ret dejligt at komme ind i skyggen igen, fordi det bare var SÅÅ varmt i luften.

Jeg kan huske at jeg på et tidspunkt satte mig på denne bænk da jeg gik på landbrugsskolen.
Jeg havde lige cyklet omkring 1 runde på denne rute, og så satte jeg mig bare ned på bænken og nød udsigten.

Hahah...da jeg kom til landbrugsskolen, så jeg at der var nogle elever der havde markundervisning.
altså undervisning i marken som vi havde dengang, hvor vi skulle finde glimmerbøsser i rapsen..og der var nogle der var ved at tage slet af græs....sååååå jeg vendte om..hahahah..OG GIK HELE VEJEN TILBAGE IGEN!.hahah :-P
Fordi jeg ikke gad at gå forbi dem, for jeg vidste at jeg muligvis kendte nogle af dem der var der..haha..det er for dumt..jeg gad ikke at de skulle glo på mig imens jeg vandrede med mine slidte fødder forbi dem..haha..det er så typisk mig.:)

SELVOM jeg godt vidste at min bus gik 12:17, og jeg nok ikke ville kunne nå den..jeg skulle jo også til teori..ahahaha...Så jeg gik hele den time tilbage til hvor jeg kom fra.

Jeg gik ret hurtigt, for ellers skulle jeg vente i 1 time, hvis jeg ikke nåede bussen, og det ville være dumt..så jeg havde sgu travlt..

Jeg kom til busstoppestedet ved kirken og kiggede på hvornår den kom, men det gad jeg ikke at vente på da den sagde en halv time.

Så jeg gik videre, da jeg vidste at der lå et busstoppested mere henne ad vejen.
 Jeg nåede det, og skulle kun vente i ca 20 minutter...yaaay:)

Fordi jeg havde gået i nogle sko uden strømper på, så havde jeg fået en ret klam vabel.

(jeg ved godt det er virkelig klamt, men det hører ligesom med til historien.)
Jeg har ligefrem ikke englefødder, og det er faktisk lidt ligemeget..jeg er fra landet, og går ikke på englestøv.

Så kom bussen endelig og tog mig med.

Så var jeg i sønderborg igen, og skulle bare hjem nu.

Da jeg skulle hjemad, kunne jeg ikke holde ud af at have sko på, fordi de irriterede mig så meget.

Jeg var faktisk lidt træt af at gå og havde ondt i fødderne, men det var en rigtig god tur alligevel.

Og SÅ var jeg ENDELIG hjemme igen..jeg skulle bare afsted  til teori om lidt igen.

Da jeg var kommet hjem, tog jeg mig et dejligt bad, og fik noget sommertøj på, for det var godt nok varmt.

Lidt efter satte jeg mig på min cykel og cyklede afsted til bussen, så jeg kunne komme til teori.

Og parkerede min cykel ved stativet.

Så var der ikke andet at gøre end at vente på bussen.

Så var jeg ankommet til Sønderborg.

Og skulle lige have 20 minutter til at gå indtil der skulle være teori.

Da klokken var ved at være 16:00 kunne jeg gå imod køreskolen.

Jeg kom jo alt for tidligt igen, så jeg sad og ventede.

Da vi havde haft undervisning i de 2 timer, kunne jeg endelig tage hjemad og holde fri..jeg var ærlig talt lidt træt her sidst på dagen.

Jeg skulle jo vente på bussen i noget tid, så jeg gik lidt rundt over det hele igen igen.

Og satte mig til at vente på bussen.

Og så var lille Mai-Britt på vej hjem:-)

Hjemme!(-:

Kattene ventede glade på at jeg kom hjem(eller måske bare mest på deres mad)--haha ^^
 Jeg var godt nok også træt i benene efter idag.

Jeg var hjemme ved 19:30-tiden..så det var en lang dag:I

Da jeg var kommet hjem og sad og lavede blog, sad Ida og spillede guitar.
Hun spillede det samme igen og igen..men hun skal jo også øve sig.

Jeg endte med at gå 28-887 skridt idag.
Billedet er taget lige inden jeg gik i seng, så det blev resultatet for idag.

Dette indlæg var rent ud sagt forfærdeligt at lave, da alle billederne var rodet sammen i den forkerte rækkefølge.

Jeg plejer at tage en god time om et indlæg..dette tog 1 dag samlet..

Jeg har ikke så meget plads så derfor er de blevet blandet lidt, men jeg har gjort mig umage for at få dem i den rigtige rækkefølge idag.
Grunden til at jeg ikke har så meget plads er fordi jeg er lidt bagud med indlæggene(en uge idag faktisk)
Jeg synes bare jeg har så meget at lave hele tiden..men nu må jeg stramme op, da jeg skal på ferie den 27 maj..så der kommer nok 2 indlæg op om dagen indtil ferien..jeg skal jo nå det hele.