tirsdag den 3. maj 2016

Græsslåmaskinekørsel-Søndag den 1 maj 2016.

Eej, hvor er det sødt.
Jeg vil mega gerne se elefanter i deres normale miljø, da jeg tror det er MEGA sødt.
Jeg har engang rørt en elefant i cirkus, og det var en meget ru fornemmelse, men jeg kunne da sagtens røre sådan en engang igen..for de er da vildt søde.
Hahah..ja..nogle gange når man  bare stadig er MEGA træt, selvom man har sovet over 8 timer..det giver bare ingen mening.

Jeg har nogle gange en tendens til at overtænke mange ting...i nogle tilfælde er det jo godt, for så tænker man sig om...og i andre tilfælde er det knap så godt, hvis man overtænker og freaker sig selv helt ud.

Når jeg har set noget uhyggeligt i tvét eller hørt noget overtroisk..så kan jeg VIRKELIG overtænke og FREAKE mig HELT ud..jeg synes det overnaturlige er virkelig spændende..men det er sgu også skræmmende.

Hvis jeg har gjort noget galt eller forkert, så drejer jeg situation eller samtalen 500 gange i mine tanker...kunne man have gjort noget anderledes eller ikke.

Hvis jeg fx møder nogle jeg kender og ikke lige får sagt hej, fordi jeg havde travlt eller ikke lige registrerede dem, så kan jeg sagtens tænke "åh, nej, hvad hvis de tror jeg ignorerede dem, eller ikke lige gad at snakke med dem"...haha..og jeg vil jo rigtig gerne hilse på folk jeg kender..

Nå..men der er ihvertfald mange ting..hvis jeg skulle fortælle alt..så sad sidder vi her til midnat..så det stopper her.


Ja..jeg kunne sagtens date Justin Bieber eller Nick Jonas så..det ville passe perfekt.




Jeg kom op kl 10:00..jeg gik vidst lidt for sent i seng...haha :-p 

Hahahaha...jeg skrev dette i 2011, lige da vi var kommet hjem fra Sommerland syd...

Og idag 5 år efter, var der en der havde syntes godt om min kommentar..hvor mærkeligt er det lige.
Jeg vil MEGA MEGA gerne have en kakao maskine på mit værelse..for jeg ELSKER jo kakao..jeg søgte lidt rundt, og troede rent faktisk der fandtes en kakaomaskine.....men jeg blev SKUFFET, for de findes IKKE :/.


Jeg HADER kaffe..der er kaffe overalt..:(


  Idag gad jeg altså heller ikke at gøre noget ud af mit hår..haha... 





Vejret var SÅÅÅÅÅÅÅÅ FEEEEEDT!..ej, hvor var det dejligt..endelig at gå udenfor UDEN at fryse OVERALT.:-)




Da kl blev omkring 12:00 skulle jeg lige hjælpe min far med at bære noget gulv ind i det nye værelse i vores bed and breakfast. 








Det blev bare sat ind i badeværelset.






 Det ser MEGA fedt ud allerede...min far er bare DYGTIG!:-)

Værelset er faktisk allerede lejet ud den 20 maj..såååå det er om 17 dage...det skal være færdigt til den tid..så det håber jeg at vi/han når.








Det er SSåå skønt at stå og kigge ud på markerne der blomstrer og solen der bare varmer en...det er RART!..




Haha..jeg elsker at gæsten her skrev at vi havde den bedste tv-pakke de havde oplevet...hahah :)

Ja..vi har ret mange kanaler til gæsterne..så der er de bare heldige.



Mælkebøtter er hyggelige og smukke..især når de er OVERALT.:P



    




Jeg ELSKER Nick Jonas nye sang close..den er rigtig god, og en ørehænger.
Så skulle der slås græs..og det glædede jeg mig til..da det er så SKØNT og HERLIGT at klippe græs imens man fiser rundt og hører musik i varmen.
SKRÅLER løs på de sange der kommer i ørerne.



Vi skulle lige have det startet først..i de senere år har den skulle startes på en slidt sjov måde..nemlig kortslutning..haha..ja..den er også 15 år gammel nu.


Jeg føler mig altid helt vildt lykkelig når jeg slår græs..for det er så skide afslappende og hyggeligt at fise rundt der..


  



Jeg synger højt og det lyder SLET IKKE godt!..hahah :-O










På et tidspunkt synes jeg ikke at den klippede overhovedet..selvom jeg hævede og sænkede skærebordet og indtillede klippelængden...men nææ..den klippede ikke.

Vi fandt så ud af at den rem der styrer møllen som styrer tandremmen som styrer skærebordet var slidt op og knækket.

Og butikker har jo ikke åbnet om søndagen..så vi kunne ligesom ikke rigtig slå mere græs.

Jeg fik dog klippet græsplænen ud til vejen, hvilket jo er godt, for det er jo ikke pænt med en uklippet græsplæne..








Nå..så måtte vi køre den hen til værkstedet  og puste den ren og smøre den med olie.
Derefter hjalp jeg lige min far med at skifte et hjul på en trailer, da det andet var platset.





Sådan der..et nyt hjul.


  
Nuurh lille Harald. 

 Nuurh lille Minnie. 

Vores blommetræ er sååå smukt om sommeren.











Nuurh lille Stribe.



Hun har altid sådanne sneakey ansigter(-: ..





Nu skulle der lige køres et par ting væk. 




 De her ting skulle smides ud i containeren. 


Og pallerne skulle i vores sankt hans bål.








Sådan der..DONE!:I






Jeg skulle derefter hjælpe min far med at få løftet det gule blik der ligger under de der stænger op på loftet.
Nu skulle der lige støvsuges på vores bed and breakfast for min mor.
Ja..vi er ved at bygge om i gangen..så derfor ser det lidt rustikt ud.



   






Kattene fladede lidt ud i solen.


De fik noget lækkert mad her idag..det er jo også konfirmationer rundt omkring idag.

Ej..nogle gange så spiser vores gæster ikke alt deres pålæg som de køber, og så får kattene det..og det er jo luksus for dem.

Der er rimelig meget mad der...men de spiser ikke det hele..de går fra det når de ikke kan have mere, og så gemmer de det til senere.






Jeg var blevet sendt på indkøb af min mor. 

Det eneste hun skulle have var kartofler...så det var ikke så meget.


Jeg cyklede derop i det lækre vejr.




Jeg fik købt kartoflerne ja..og jeg er ret glad for at jeg skulle op og handle lige  på det tidspunk, hvorfor..gider jeg ikke sige:I haha....

Så kørte jeg hjem igen.


Eller cyklede..hahah...

Så lavede jeg blog.






Uh..jeg vil virkelig gerne snart hen i en forlystelsespark igen..jeg elsker karuseller og forlystelsesparker..det er sååå fedt.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar