onsdag den 25. maj 2016

At være hjælpsom-Søndag den 22 maj 2016.

 Hahah..jeg tror ikke så meget på at der sker uhyggelige ting på fredag den 13.
Jeg har egentlig ikke oplevet ting, på den dag der VIRKELIG kan klargøre at der er noget med den dato.
Selvfølgelig kan man godt være lidt nervøs og bekymret når man ved at der et fredag den 13.
Det er da nogle mærkelige ting man skal passe på fredag den 13.
Jeg har ikke mødt EN ENESTE der hedder freddy.
Jeg har aldrig set en med ishockeymaske på før.
Jeg er ikke bange for sorte katte, og der kan måske være sket noget med personen der halter..det kunne ligeså godt være venstre ben.

 Jeg ELSKER fanta sodavand..især de der fanta exotic.
Jeg drikker ikke så tit sodavand, og hvis jeg gør, så er det kun i perioder, såsom om sommeren, hvor man drikker cola med isterninger i og ligger og læser en bog i haven osv.

 Ej, hvor er det smukt, men der er godt nok meget pynt..det kan hurtigt blive lidt for meget at kigge på..
 Hahah, nu kan jeg ikke lige huske hvad de hedder, men den er altså virkelig sød at se på.
Og det var da godt at den lille fætter fandt sin pind..så den har noget at sidde på.













  










  


 Idag var det faktisk også store vaskedag..så vaskekonen Mai-Britt gik igang.


Hestene kom ud i det gode vejr:) 




 



Jeg skulle lige hjælpe lidt i vores bed and breakfast idag.
Jeg skulle bare tage alt sengetøjet af i alle 6 værelser. 







 





 Man får ihvertfald træning af at gå ned ad trapper med en tung vasketøjskurv..hahah:)


 Der skulle også vaskes en hel masse sengetøj, lagner og håndklæder.


 Vi har nu 7 værelser i vores bed and breakfast.
Vi havde de første 4 værelser færdige i 2007-2008..nu er det 2016, og vi har 7 værelsler.

5 små værelser og 2 store værelser, som er handicapvenlige..:-)
 Der var nogle gæster der havde taget foret ud af vores de sorte læderpuder..haha:)
Jeg kan godt forstå dem, for de klistrer sig fast på ens hud, når det er varmt, og de er ubehageligt..haha :I
 Jeg fik dem dog proppet ind i læderet igen.
 Da maskinerne var færdige, vaskede jeg da lige lidt mere.
 Og hang en masse op til tørre.


Harald var bare den lille flade-ud-type:-) 



Jeg elsker når man står og hænger vasketøj op, og så kattene bare ligger og flyder rundt om en:I 

Det er SÅ hyggeligt :)

 Jeg havde været igang med vasketøj, rengøring og vasketøj og mere rengøring indtil kl 15:00, hvor jeg først fik morgenmad...hahah :)


Jeg skulle da lige afprøve den der the-dims jeg fik til min fødselsdag. 






 Efter morgenmaden hang jeg mere tøj op på snoren.




 Man skulle tror Harald havde lagt der i flere timer..hahaha ^^




Så skal han lige over og tisse på træet..ja..han tisser ufattelig meget over alt..godt han ikke er indekat C-: 



  




 Der blev også hunget en masse vasketøj indenfor på snoren.
 Jeg har bare ordentlig været igang idag.
Det har bare stået på oprydning hele dagen..jeg tror kun jeg havde sammenlagt en times afslapning tilsammen idag.


Woow, det her forældrepar fik hele 5 tvillinger (quintuplets)
Det er helt vildt.. 

 Hestene kom indefor.:)
Minnie lå bare og flød og rullede rundt midt inde i det heleC-:

Så fik kattenen mad.


 Nu skulle bloggen lige laves engang.
 Jeg så at der var en pige der kom rullende forbi vores hus med rulleskøjter på..så jeg blev inspireret.
Nu ville jeg også rulle på rulleskøjter.
Så jeg fandt mine gamle rulleskøjter, og trodsede at det lige var begyndt at regne..så jeg rullede mig en tur.


Ja..mor hader når man ruller på rulleskøjter inde i huset..det er jo også forståeligt :P










  




  Hahah..det var faktisk lidt svært, da jeg ikke har rullet på rulleskøjter i ret lang tid, så man skal lige ind i det hele igen.
Det er da ret sjovt, men jeg er bare så bange for at jeg ikke kan stoppe igen..eller at jeg vælter og slår mig.



 

  
  

Jeg får vildt ondt i fødderne og ryggen, når jeg ruller på rulleskøjter..jeg ved ikke lige vad jeg gør galt.

Jeg er nok bare ikke trænet op til rulleskøjter endnu.
Nå..så jeg tog dem af, og gik hjem i strømpefødder.




Typisk at det lige skulle begynde at regne en hel flod.:) 
 Hjemme en halv time senere, hvor regnen bare tog mega fat, og der faldt lige en
sø ned over jorden..fedt V-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar