lørdag den 21. maj 2016

Drivhusnedrivning-Søndag den 15 maj 2016.

 Årh, hvor er den søøøød..Jeg elsker dyr, ligemeget hvilket dyr det er(ok..det var faktisk en løgn..jeg HADER krabber og myrere, det er de eneste dyr der IKKE skal komme i nærheden af MIG.)

Myrere fordi de er så klamme, og kribler OVER det hele, og jeg kan slet ikke have det..engang kom jeg til at sætte mig i en myretue..der opstod angsten for myrer.

Krabber, fordi jeg engang var på spejderlejr, og vi skulle ud at bade.
Jeg gik ud i vandet, og stod der lidt..indtil en krabbe fucking SATTE sig på MIN fod..hold kæft jeg skreg..

MEN de skal selvfølgelig have lov til at være til i verdenen..man bliver nødt til at acceptere at de også lever her.
MEN dyr..de ER mit liv..helt sikkert..der er IKKE noget jeg elsker mere end dyr, venner og familie..alt andet er  bare hobbyer.
ENGANG FORHÅBENTLIG bliver JEG ejer af en ferrari..Jeg ELSKER amerikanerbiler...nok fordi min far har 1 transam pontiac, 2 camaroer og 2 corvetter.
SÅÅ gud ved hvor jeg har det fra...Hahah..
Porche, transam eller ferrari er mine drømmebiler.

Det er da såå pænt med et glad og smilende ansigt, der bare stråler, og hvor man kan mærke at personen inderligt er glad og lykkelig.


Jeg kom op kl 10:30 idag.
Jeg gik igang med at lave blog efter morgenmaden.
Alice sad og lavede lektier lige ved siden af.










Jeg gik derefter udenfor for at "tage" et drivhus ned, som vi i bare har fået af en der ikke kunne have det mere.






 





 Jeg fik dog en smule revet ned..men det var dog ikke nok...c-:.


Jeg troede faktisk at det var MEGA nemt at få det hævet ned...men jeg måtte tro om igen, da skruerne drejede sig rundt, SELVOM jeg holdt skruen fast med svensknøgle og boremaskinen.
Jeg skal have noget andet værktøj, men det er min far igang med lige nu, så det kan jeg ikke bare sådan snuppe.
Sååå jeg opgav for idag, indtil jeg får det rigtige værktøj.


Dog hyggede kattene sig, rundt omkring mig.
 De lægger sig jo bare ned og glor på en, så er de underholdt.:-)









Så jeg parkerede traileren og græsslåmaskinen i maskinhuset igen. 


Jeg er jo medlem af den der facebookgruppe drømmetydning, så jeg skulle lige have min drøm tydet.

Mit svar til sidst har jeg ikke lyst til at give ud, da det er lidt personligt, så det må i gå ind på gruppen for at finde ud af..hahah:-)..Jeg er så snedig hva?:P

Mig og Ida tog ud i verden for at handle lidt.

ghjk




Vi tog bare på rema 1000. 







Jeg havde sådan en lyst til bolcher, så det fik jeg købt.


Og en eller anden drik jeg lige skulle prøve. 

Hestene kom ind, da det begyndte at regne.
Og de kære katte, fik deres mad.

Og tog ud på en dejlig cykeltur.




 








 


















Efter den fine cykeltur, havde jeg lyst til at løbe, så jeg løb mig en lille tur.







Det var virkelig fedt, for jeg slog min egen personlige rekord, da jeg løb et stykke længere end jeg plejer at løbe uden stop.














Det er SÅ sødt, når mågerne bare vandrer rundt på marken efter regnorme.
De tripper på deres små fødder.
Prøv engang at kig på dem en dag..det er vidunderligt nuttet.
De tramper i jorden, for at få regnormene op til overfladen af jorden..det er faktisk rigtig interessant. 




Jeg løb lige hjem for at gå på wc, da jeg ikke kan løbe, når skal på toilet, hahaha..
Så tog jeg næste løbetur, der var noget kortere end den første.
 


Så var jeg atter hjemme igen. 


Nu ville jeg bare slappe max af.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar