fredag den 27. maj 2016

Regn personligheden ud med tal-Onsdag den 25 maj 2016.


Rigtig fin og rolig farve.
Neglene er godt nok lidt for lange, men i en fin skarp form.

Hahah..det har jeg prøvet.
Engang da jeg var i sommerhus sammen med Ida, Alice, vores kusine, fætter, mormor og faster.
Vi spillede et kortspil, som jeg ikke kan huske hvad hedder, eller hvordan det spilles.
Det var noget med at man skulle klappe til sidst, og sige noget med konge.
Det var såå sjovt at jeg brød ud i et kæmpe grineflip, og jeg kunne slet ikke stoppe igen..ej, det var grinern.
Yup..jeg spiser faktisk ikke særlig meget..altså jeg er ikke så tit sulten.
Jeg spiser når andre spiser, for jeg er ikke særlig god til at mærke om jeg er sulten..sådan har det altid været.
Jeg elsker mad, men jeg kan bare aldrig mærke sult.
Arh. min mobil ser ihvertfald ikke sådan ud.
Jeg smsser faktisk ikke særlig tit mere..det sker dog nogle gange at jeg sender sms ud.
Jeg bruger ikke min twitter særlig tit, det er kun hvis jeg lige skal ind og snuse.
jeg er på instagram måske 4-5 gange i ugen i ca 10 minutter.
Jeg ringer ikke særlig tit til folk, jeg kan bedre lide at snakke face to face..jeg bliver stresset af at snakke i telefon.
Jeg bruger snapchat hver dag..ja..måske lidt for meget..jeg prøver at skære ned.
Jeg har ikke kik.
Bruger ikke facetime.
Har ikke ask fm.







Jeg havde en forfærdelig drøm i nat.

Jeg drømte at jeg fandt min kat Stribe siddende ved en lille blodpøl, hvor hun havde et  kæmpe hul hele vejen ind i måsen.
Jeg græd da jeg så det.
Min far havde bestemt os for at tage hen og hente nogle ting på Harald Nyborg før jeg så det.
Han er ikke så vild med katte, men han ved hvor meget kattene betyder for mig, så han tog mig med til dyrehospitalet for at få Stribe tjekket.


Jeg vågnede inden jeg fik det at vide...

Det var sådan en forfærdelig drøm..VIRKELIG!

(Heldigvis var der ikke sket noget med Stribe i virkeligheden, hun er som hun plejer at være..heldigvis) 

At drømme at der sker noget med ens dyr, familie eller venner er seriøst det VÆRSTE!

Jeg lukkede øjnene op kl 08:00 idag.



 Fik noget morgenmad. 

Læste avisen.


Bloggen blev smedet sammen. 

Jeg havde lavet noget godt the til at forsyne min hals med.

Gad vide om man kan se High school musical et sted.
Jeg synes slet ikke man kan finde den nogen steder.
Man kan ikke låne den på biblioteket..jeg ved ikke hvor man kan købe den henne..den skal heller ikke være for dyr.
    



Jeg fik lige ryddet op i køkkenet. 

Jeg satte mig til at se aldrig for sent..det er lidt som en dokumentar.



Det er et program om folk der ikke har eller har haft kontakt med deres familiemedlemmer pga noget i fortiden eller et skænderi.
Jeg elsker at se nå folk udtrykker deres følelser, nok fordi at jeg ikke er så god til at udtrykke mine følelser..haha..ups..ej, jeg tror jeg gør det godt nok.

Jeg har aldrig prøvet ikke at have kontakten til nogle familiemedlemmer..vi er alle ret tætte i min familie. 




Det bliver en rigtig lang dag idag, da jeg skal ud at køre 12:45.
Jeg kan ikke nå at komme hjem, fordi jeg skal til teori kl 16:00..og det tager jo lang tid for mig at komme fra byen til landet i bus..:)
Jeg cyklede afsted til busstationen.










Cyklen blev parkeret ved cykelstativet.





Og jeg satte mig til at vente på bussen. 




Der var mange unge i byen idag.
Her plejer ikke at være så mange, fordi det er en lille by.
Jeg tror det er fordi at folk skulle til eksamener, så det fik lidt fri og kunne gå og trække lidt frisk luft.
Der ligger jo også en skole i min lille by. 


Så var jeg i Sønderborg.






Der er jo altid ventetid, så jeg gik lidt rundt. 






Da jeg havde gået rundt i ca 20 minutter, kunne jeg gå op til køreskolen.





Min kørelærer var lidt forsinket idag, men hun kom da :)


Efter de 45 minutter var køretimen ovre.
Det var den bedste køretime jeg nogensinde har haft.
Jeg gik med en virkelig god følelse, min kærelærer roste mig også, så det var dejligt.
Jeg lavede ikke så mange fejl idag..måske kun 1 eller 2..det er virkelig godt gået syntes jeg. 


Nu skulle jeg bare have 2 timer til at gå..da jeg jo havde teori kl 16:00.


Så jeg gik en tur på biblioteket for at aflevere nogle bøger. 



 Efter biblioteket tænkte jeg at jeg hellere måtte finde noget mad.







Jeg gik lige den vej jeg altid plejede at gå da jeg gik på VUC.
Det syntes jeg lige jeg skulle.




Åh..det var lidt ligesom om at jeg skulle til at gå ind  til en time..
Jeg skammer mig stadig over at jeg trak et matematisk spørgsmål i min f..cking biologi prøve..uheldigt.. 
Sådan er det jo..






Jeg smed min "store" mås ind i Silles mad og bestilte en sandwich. 


Jeg gik ned på havnen, da jeg tænkte at jeg ville finde en bænk og spise den der.











Da jeg var kommet ned til slottet, smssede Alice og jeg sammen, da Alice havde fået fri..jeg gik derfor hende i møde. 


Vi satte os ved borgen og jeg spiste min sandwich.









 Vi skulle lige og have lidt i kvickley.
Jeg skulle bare have en vand.


Alice ville tage hjem ved en 15:00-tiden..så vi gik hen til bussen, og hun tog med der.


Jeg tænkte at jeg ville hen på biblioteket og læse i min bog..den havde jeg jo med, hvis jeg kedede mig alt for meget.
Jeg skulle også hente et par bøger. 





Et fint sted lige til mig og min bog. 









Jeg kunne lige sidde og læse i en halv time ca.







Nu var det tid til at gå hen til køreskolen.
Jeg gik i god tid, for jeg kan ikke lide at komme for sent, så får man ikke en god plads. 



Da jeg var på vej til teoritime fik jeg pludselig en form for kvalme, som om jeg skulle kaste op..fedt.
Måske har jeg fået en lille form for madforgiftning, for jeg er hverken syg, gravid, har feber eller roskildesyge..så det eneste jeg kunne finde frem til var madforgiftning..haha..jeg havde jo lige spist en sandwich.

  

Kl 18:00 havde jeg haft min allersidste teoritime.
Det er gået såå hurtigt, og jeg føler lige at jeg er startet.
Jeg ved ikke om jeg føler mig helt klar til teori og køreprøve endnu..jeg skal ihvertfald øve mig deropad.
Jeg har ikke fået en tid til teoriprøve eller køreprøve endnu..
Det får jeg nok efter ferien(jeg skal jo lige til århus først)



De der drenge gik sygt langsomt.. hahah:)





Nu skulle jeg bare hjem...jeg havde stadig en smule kvalme.



  
Jeg er blevet så god til at vente..jeg venter hele tiden ;I






Min  spotify er virkelig blevet forgiftet af at Ida og Alice hører rap musik, for nu hører jeg det også.. 




De er inde i en rap periode..og det er jeg også nu..Det er noget slemt musik, og det hører slet ikke til min personlighed.
Ordene og sætningerne kan godt være lidt forfærdelige og slet ikke ord jeg ville bruge..men rytme og beatet i det er fedt:) 



Jeg fik min cykel og cyklede hjemad. 




 










Hjemme. 


Jeg blev bare nødt til at finde Stribe, da jeg havde været bekymret hele dagen.
Heldigvis sad hun og ventede på mig..den lille skid.
Alle kattene gaber når man kommer hen til dem, som om de har sat og ventet på os i 100 år.
"åh, gud, så kunne du være der Mai-Britt"(gab gab zzzz)


  
Det er som om at hun er en kat med dybe følelser, for det ligner altid at hun sidder og tænker som en gal.:)
Hun kan godt minde lidt om mig i kat(-:


Harald var der også.


Minnie mullermand var der også. 



   Hestene kom ind til deres mad.


Minnie gider slet ikke at flytte sig..hun skal bare ikke trampes ned af en hest.
Ej, hestene plejer bare at snuse til kattene og så gå:I 

"øøhh..kommer der en hest eller hva?"




Kattene fik deres mad.
Ja, jeg ved godt der er 4 skåle.
Vi har jo en fremmed sort  kat på besøg nærmest hver dag.
Harald er meget sur på den kat, og går og tisser hele tiden for at markere området.
Så derfor lavede jeg en lille skål mad til den sorte kat jeg kunne stille et stykke fra vores katte, så Harald kunne få fred bare et par minuter:)
Jeg ved godt man ikke skal fodre fremmede katte..men hvis bare man kunne gøre den sorte kat tam, så man kunne få den tjekket om den var ejerløs eller hvad.
Den er meget bange, så jeg tror bestemt ikke den har en ejer.



Jeg havde jo været på biblioteket og lånt en masse bøger.

Jeg ser jo en på youtube der hedder. Zoe sugg.
Hun har skrevet en bog, som jeg har villet læse i i hundrede år.
Nu er den endelig blevet lavet på dansk, så den har jeg lånt. 

Yup..hun har faktisk lavet 2.
Her for tiden er jeg blevet meget interesseret i drømmetydning, clairvoyance, healing osv..det er enormt spændende.
Så jeg fik lånt en bog om numerologi..altså tal og dets betydning.
Og en anden bog om numerologi.
Denne bog var faktisk meget spændende.
Der var et skema i bogen jeg fulgte.
Man skulle bare skrive tallet for hvert bogtav under sit navn.
Jeg brugte bare en gammel bon.
Og prøvede på Ida og Alice også.

De tal man havde i navnet kunne afspejle sig i en form for personligheds-egenskab man har eller kunne have.
Der var fx 1 i mit navn.
Jeg holder meget af at være alene, det er meget afslappende, og der er ikke så meget larm så.
Jeg elsker dog også at være blandt mennesker, men det er også dejligt med ro.

Lederen er da også en egenskab jeg kan se i mig selv..nogengange..haha. 




Jeg gør meget i at dem jeg er sammen med skal føle sig trygge og være glade..så ja..hønemor er jeg nok lidt.
Yup..jeg hader når jeg IKKE laver noget..jeg hader at sidde stille..og når jeg sidder stille, så laver jeg noget imens.

Jeg elsker hårdt arbejde, så man bare arbejder røven ud af bukserne.


Jeg syntes ikke selv at jeg er en så vidende person.
Jeg ved da nogle ting..men der er også andre der ved lidt mere og har et bredere perspektiv.  









Man kunne også se ens personlighed fra ens fødselsdato.
Jeg er født 6 maj. 

Jeg kan godt lide at følge reglerne ja.
Måske har jeg lidt angst for at gøre folk kede af det..så jeg har en smule behagesyge, hvis man kan sige det sådan.
Jeg er meget godtroende overfor mennesker, der ikke viser at vil noget ondt..jeg tror på det gode i mennesker..hvis jeg ved de er "gode" mennesker.
Jeg er meget loyal..jeg holder ihvertfald aftaler og hemmeligheder.
Så det passer ret godt det hele.


   

Hvis man regnede tværsummen af ens fødselsdato ud kunne man også få lidt at vide om hvordan ens år ville gå.
Man skulle sige 6 maj og sin seneste fødselsdag i år.

Altså 6 (dag) 5(måned)2016(seneste årstal for fødselsdag)
Jeg fandt frem til at det hele gav 34.
det skulle man plusse sammen, så det gav 7.



Så mit år vil gå således.





  

Jeg tog mig en cykeltur.






Jeg synes bare det er afslappende at cykle rundt som sådan en lille bums med musik i højtalerne.
Der er alligevel ikke så mange personer der går rundt om aftenen..det er jo en lille by, så der er ikke så mange der vil kunne høre ens musik.


















Det blev til en ret lang tur.
,Men super hyggeligt.
Jeg sad og hyggede mig lidt og hørte noget god musik.
Kattene sidder altid rundt om en.
De er hvor du er, og de sidder der til du går ind :)
Det er som om de passer på en..men der er jo ikke noget de skal passe på en for..det er sødt alligevel(-:



Når der kommer gæster kørende ind ad indkørslen eller de hører em lyd, så går de hen til en og sætte sig hos en..de beskytter virkelig en(-:
Jeg ville også beskytte dem til ver en tid..de er jo familie.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar