torsdag den 5. maj 2016

Tandlægen aflyste og jeg købte ulækkert the-Tirsdag den 3 maj 2016.

 Smart..haha..så kan man fange sig selv.
Det er nu lidt sødt. :P
 Det kunne godt lyde som en sætning fra en film, så jeg ved ikke helt hvordan det skal forstås.
Men ja, hvis man er ment to be, så ønsker man da at man mødes på de perfekte tidspunkter og på en rar måde.

 Hvis mig og mine søstre har set en uhyggelig/skræmmende film, så bliver vi altid så paranoide, og så er det bedste en eller anden tegnefilm eller barbiefilm lige bagefter..det hjælper delvist og tager noget af frygten...haha :-P
 Hahah..det er faktisk rigtigt.
Min mor siger altid at når vi har bagt kager eller lavet mad, så skal gryderne, potterne og panderne altså vaskes op, så det ikke roder.

Jeg vasker ALTID mine ting op bagefter..

Men øøhh..min mor skipper nogle gange hendes opvask når hun har lavet mad..det er lidt dobbeltmoralsk ikke?
og så står det bare der på køkkenbordet..ja, så må jeg jo vaske på..mødre :-)

Her til aftes, da jeg var på vej i seng, så havde jeg spontant lyst til at rydde op i mine goodieboxes..dem jeg liige manglede at få sorteret.




 Jeg skulle jo til tandlæge her idag kl 12:30..men så ringer tandlægen til mig kl 07:55 og aflyser da den tandlæge jeg har er syg.

Nå, så skulle jeg åbenbart ikke til tandlæge idag. 



Så jeg gav mig til at se en film på min mobil, for jeg kunne ikke sove igen, og jeg havde ikke lige lyst til at stå op endnu. 

Jeg har altid ønsket mig at se easy A, fordi jeg har hørt godt om den,, såååå det var den jeg så.


















  
  
 Hmm...den var okay..det var ikke ligefrem den bedste film jeg har set.

Jeg vil nok ikke se den igen, medmindre jeg bliver tvunget til det.
Jeg må dog indrømme at en af skuespillerne var rimeliig uf.. 


Jeg fik mig noget morgenmad. 

 Og min daglige the.
 Og selvfølgelig avisen læst.
 Der var kommet en pakke til mig.
 Det var noget traditionelt the fra japan mener jeg nok.
Det er noget the der hedder matcha the.
Det er noget grønt pulver, og jeg har virkelig haft lyst til at smage det i ret lang tid.
Folk siger ihvertfald at det smager ret godt.

 Det var/er en flot pakke.
 Jeg sad lidt og kiggede på hvordan man lavede det der matcha the.








Mit hår var noget der gik lidt amok idag...haha :)














Så prøvede jeg selv på at brygge det the.

Det så okay lækkert ud. 



Jeg fik en lille teske ned i et kop.
For der skulle ikke så meget i. 

 Og noget vand.
 AAAAADDD....det sååå såååååååå klamt ud, og det smagte også af lort.
Jeg blev virkelig skuffet.
Jeg havde troet det var SÅÅÅÅ lækkert..det smagte af græs og jord.





 Så prøvede jeg noget andet, for jeg ville så gerne have det til at smage godt, ligesom alle de andre jeg har set smag det siger. 

Der skulle først meget lidt ned i en skål.


 Meget lidt vand, og så skulle det piskes godt rundt.


Det så så klamt ud at jeg ikke gad mere..
Så gik jeg ud og lukkede Pinkey og Bruno ud..de er trods alt lækrere end den klamme the.:I 





   




   




    




 Så skulle der rulles.;-)



   Og løbes ;-) 



  

   
  








 Der blev lige vasket lidt tøj.


Derefter så jeg lidt youtube. 

 Jeg er begyndt at spise meget marmelade her for tiden..jeg tror det er fordi det er ved at være sommer, og der spiser vi altid meget jordbærmarmelade.^^

 Vi spiser det jo på boller..haha..ikke bare sådan ude noget:-P

Så skulle der fyres op for et blogindlæg.
 Derefter gik jeg udenfor...naturligvis..der er jo ikke noget ved at være indenfor i dette vejr.


Så fik kattene mad. 


 Lidt efter tog jeg med Ida til Sønderborg, da hun skulle til guitar.







  









Jeg havde taget en lækker lille ven med til at spise. 

 Så skulle jeg bare vente i en halv time.
 Så jeg sad og læste lidt i min bog.





 Imens jeg hørte Nick Jonad.
Jeg er helt vild med hans sang der hedder push.
 Så var hun færdig med guitar og vi kunne køre hjemad.


 Hjemme igen igen.
 Men jeg ville ikke indenfor, så jeg satte mig udenfor med en sovepose og læste videre i min bog.
 Imens kattene sad rundt omkring mig.


Minnie og Stribe havde vidst lidt slåskamp hele tiden..haha..det var selvfølgelig ikke en voldsom kamp.
De er også mor og datter jo.
Stribe(den stribede) er mor til Minnie(den mest sorte)






 Det var virkelig dejligt og afslappende.
Jeg sad og frøs lidt, men alligevel var det varmt.
fuglene sang deres godnatsang og solen var ved at gå ned.



Om 3 dage (den 6 maj 2016) bliver jeg 22 år.
Jeg føler virkelig at jeg er ved at blive gammel..men det er ikke trist, for nu ved jeg at jeg er endnu et skridt tættere på et endnu bedre liv..ikke at jeg har et dårligt liv..tværtimod..jeg elsker det liv der er mig givet..men der sker sikkert flere gode ting de næste par år.
 På gode dage kan jeg drikke 2 kander the..og det er ikke engang løgn.
Jeg er og bliver afhængig af the..det er bare godt at det ikke er cola eller noget andet form for usundt.

Jeg stod og ordnede vasketøj og drak the..så moderlig..:)haha ^^









Ingen kommentarer:

Send en kommentar