onsdag den 4. maj 2016

Friends,family, and animals makes live worth living-Mandag den 2 maj 2016.

Nuuurh, den kat er jo bare sååå nuttet:-)
Og sikke fine farver, den har...den er bare skøn.
Jeg plejer faktisk at være rigtig god til at huske ting hvis jeg skal på ferie eller på en udflugt.
Jeg laver faktisk altid en liste over hvad jeg skal have med,..og streger over når det er pakket.
Sådan har jeg altid lært man skal gøre, så det gør jeg :-P
Jaaa..altså de må gerne lave flere shows, men så skal de IKKE på disney show, for det er der de gamle tegnefilm hører til.

Jeg sys det er pænt nedern når der kommer nye tegnefilm på disney show..jeg ville være pænt ligeglad hvis de spillede forskellige film af de gamle tegnefilm..that would be heaven for me.
JA MEGET!..der skal ALTID VÆRE bare en lille smule musik der kører i baggrunden.
I min mors bil virker radion ikke, så når vi kører med hende, så er der kun det musik vi laver.



Jeg kom op kl 08:30 her idag. 

Åh, neeeeeej..da jeg var igang med at rede hår her til morges, så skulle jeg lige flytte en bluse på vores vasketøjskurv...og så vuups..så fløj min mobil ned på vores hårde badeværelsesgulv..og FUCKING FLÆKKEDE!!(ej overdrivelse)..MEN den er KUN 2-3 måneder.

Den anden havde jeg næsten i 4 år før den blev smadret.



Jeg fik læst avisen. 


De her telte er rimelig fede..:-P



Lidt efter gik jeg ud for at lukke hestene udenfor i det dejlige vejr.




Jeg lagde mig ned på græsset..for det kan man nemlig nu..det er super dejligt. 

Med det samme kom der en Stribe forbi og satte sig på mig.:-)..hyggeligt da (:

Hahah..hendes blik" dont touch me human"







  

 Så lå vi bare der og hørte musik og slappede fuldstændig af i solen. 


Jeg havde bare klam morgenhår, sååå..men det er sgu ligemeget.haha..






Hahah--vi er begge lige grimme på det her billede....:O..hahah....
Hhaha..kanm na være grimmere (mig selvfølgelig)..hahha..sneaky ones.


  


(det ligner jeg maser hende..det skal lige siges..at det gør slet ikke ) 











Der er en fuglerede oppe under vores tag, og der er fugleunger i.

Man skal virkelig passe på når man går ind i stalden fra den dør hestene kommer ud fra, for ellers risikerer man at få en fugl i hovedet...det er jeg rimelig tit tæt på. 

Fuglereden er der faktisk hvert år, og der er altid unger i den.
Den får så lov at være der..for de skal jo også have et hjem.
Så det er bare med at bukke sig.









 Så fik jeg lige lavet et blogindlæg. 





Og tog mig derefter et bad. 














Lidt efter kom Ida og Alice hjem.

Ida havde været på arbejde og Alice havde været i skole.

De sad i bilen og dyttede, fordi at Alice lige skulle prøve at køre lidt rundt i bilen(hun er 17 ja..men hun kører dog ikke ude på vejen..kun i vores indkørsel)

De sad og dyttede og dyttede og dyttede med det skide horn, og jeg hader den lyd..så de gjorde lidt grin med mig..hahah..

Jeg får et chok hver gang, og det synes de bare er sjovt..hhaha(:








Lidt efter skyndte jeg mig at lukke hestene ind og fodre kattene, for mig, Ida og Alice ville nemlig gerne på stranden for at kigge lidt.  






Prøv at se hvor dejlig grønt det er blevet rundt omkring. 







Så skulle vi på stranden..så vi kørte afsted.


Vi tog lige på rema først, da vi lige skulle have lidt snolder til strandturen. 





Ej..det her er virkelig fedt til hvis man skal lave skumfiduser og bål..det ser så hyggeligt ud.

Jeg glæder mig så meget til at det er dejlig varmt at sidde udenfor, så man kan grille og lave bål.



Nu skulle vi i skoven, og på stranden.




Vi kørte ned til den strand vi altid er på om sommeren.
Det er en rigtig fin strand, og vi er der rigtig tit om sommeren, når det er dejlig varmt og vi kan bade.






Se hvor smukt der er. 




 

Jep..og Alice danser på bordene.
Ida sad og filede negle, så fint :P





Jeg ville have sat og læst en novelle i et blad, men så begyndte vi at snakke om tinder istedet for..haha(:

Hahah....jeg er jo vild med at være inde på den der side på facebook..spørg universet..og der kunne man så få svar på noget med kærligheden..så jeg skrev lige ind der.

og fik svar...
Hehe..mit svar skal dog ikke ud, for det er smule privat..og handler lidt om det svar hun gav mig..haha :P..uuuuhhhh...hvaaaa laver Mai-Britt nu?..haha..ej..det er ikke så galt..det kunne jo være hun mente år 16..ej slap af..okay jeg stopper nu..


  



  


hhaha..Ida lå og tog billeder af nogle sten..

Til sidst prøvede vi faktisk at tage nogle rimelig gode billeder af hinanden.

(der kommer nok nogle af de gode på bloggen senere..jeg skal lige have sorteret dem..da vi tog over 150 billeder samlet)hahah..


 Her er et af dem fx af Alice...:-P 

Hun er virkelig fotogen (-:











 Hahah..så skulle jeg lige se mig selv hoppe ned fra bordet..på 3 forskellige måde..hha:P

  









  
  

 

    






  









Vi skulle dog også hjem på et tidspunkt, da vi skulle hjem til aftensmaden.

Jeg æder disse is HVER sommer og jeg spiser dem virkelig hurtigt..dårlig vane..men de er altså sygt gode...så dem fik jeg et par med hjem af.
Så var vi også hjem.
Nu skulle der lige laves blog, og betales en regning.


Der kan man bare se hvor mange billeder vi tog..thats a lot. 


Dem af mig ligger dog på Idas mobil..må lige få skaffet dem over på min mobil.

Jeps..de skal lige sorteres grundigt.C-:

Ja..jeg skal til tandlægen i morgen.:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar