lørdag den 28. november 2015

Utrolig afslappende dag-Lørdag den 28 november 2015.



 Normalt pjækker jeg aldrig, og det har jeg heller aldrig gjort....men hvis han var min lærer..ja..jeg tror ikke jeg ville kunne koncentrere mig, men samtidig ville jeg også være pænt nervøs bare ved at kigge på ham..hahah.


Interessant tekst..det må jo være rigtigt...men når du sover, så nedsættes hjernefunktionerne jo..det kan man vel kalde en slagt pause..

 Jeg HADER at vælge en menu, når jeg er på restaurant..jeg kan ALDRIG bestemme mig...når mig og min familie er ude og spise...hvilket vi sjældent er..så er det ALTID mig der er den sidste til at vælge, og jeg skal altid "skynde" mig at sige hvad jeg vil have, når tjeneren kommer hen til vores bord...ja, man ender altid med at bestille det man kender..
 Ja, ja..tag den lærer, haha...teksten siger næsten sig selv..jeg forstår bare ikke hvorfor de har valgt at placere en nøgen barbie i noget vand,..SOOO WIERD..


   


 Igår aftes sad familien og så en hyggelig familiefilm i tv. 








Vi kom lidt for sent i seng igår..så jeg vågnede hvor min dagbog lå opslået under mit hovede på min hovedpude, og lidt længere oppe lå der en grøn tusch UDEN proppe på, og en lille grøn klat af tusch havde valgt at ligge sig på en af mine hjemmelavede hovedpuder....Så jeg var faldet i søvn under min dagbogs-skrivning...

NU virker tuschen desværre ikke mere..så den røg i skraldespanden..proppen kunne jeg ikke finde...haha...

 Jeg var åbenbart faldet i søvn igen, så jeg vågnede kl 12:00..dårlig stil Mai-Britt..det dur ikke at gå sent  i seng for mig.

Men så stod jeg op..
 Og fik hestene ud, for vejret var FANTASTIIIIIIISK!!..












 Ups..det billede blev lidt underligt..og vendt på hovedet.












  
 Jeg elsker når de lige tager sig en tur på græsset, det er sååå sødt..jeg har forresten videoen.

Her.
Hmm..måske skal jeg begynde at sætte mine snapchat videoer herind også...
 Jeg vaskede lidt tøj.
 Jeg gik derefter ud og reparerede hegnet lidt.



 Harald stod og kiggede om jeg gjorde det ordentligt :)





Det er jo ved at være rigtig koldt nu om dage, så jeg fik tændt op i kakkelovnen.  


 Så kunne tøjet jeg havde vasket også tørre.


 Det var virkelig dejligt, roligt og stille her idag, så jeg besluttede mig for at dette skulle være en afslappet dag.

Jeg satte mig hen for at se saccone joly, ved den varme kakkelovn.




 Lidt efter fik jeg hestene ind igen.

De er lidt svære at se nu om dage, da det jo også er ved at være ret mørkt.




 Perfekt timing, da vasketøjet var færdigt 2 minutter senere.
 Kattene fik mad.
 Jeg ryddede lidt op i køkkenet.



 Og hang det sidste op.




Nu er det blog, og så skal hele familien se downton abbey. 





 Alice havde lavet aftensmad.


Nu laver jeg lige blog færdig, og så er det downton..


For lidt tid siden lavede jeg en ret god og spændende personlighedstest..

Her:

http://www.jobindex.dk/persontypetest

Jeg var en ISFJ.....den passede faktisk meget godt.


Her var mit resultat.

http://www.jobindex.dk/persontypetest/resultat?r=2844467--9d093b62c3bf2b76f9acce0eb6979f64e74b36f2



Ingen kommentarer:

Send en kommentar