mandag den 2. november 2015

Dejlig dag, for jeg fandt sangen-Søndag den 1 november 2015.

 Jajaja, han er en hottie.
 Det har jeeeg!..Det er slet ikke særlig pænt, dem der tatoverer deres øjenbryn på..det er jo ikke normalt.
(bare min mening.)
 Årh, det er jo virkelig sødt.
 Skove er jo naturlige og smukke.

Kom op kl 09:00 idag. 

 Fik lukket hestene ud.












Alle kattene var også med herude, og gik lidt rundt.







 Hahahah, Prudst sad på en ret mærkelig måde, for hun hader vand, og våde poter.





 Og minnie moonede lidt.





 Jeg fik vasket lidt tøj.
 Og hunget noget andet vasketøj op, med alle kattene i hælene.




















 Hehehehe, ved 12:30-tiden ca stod jeg og lavede the, og så kom farmor ind.

"Mai-Britt, æ hæ fåt jen mærkle sms, æ ve it hva æ skal gøe"

(på almindeligt dansk og ikke sønderjysk betyder det..Mai-Bitt, jeg har fået en mærkelig sms, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre)

Det er så nuttet, når min farmor skal smsse, for hun har jo aldrig haft en telefon før, så hun ved ikke hvad hun skal gøre, og når hun skal skrive en sms, så tager det ca 1 minut om at skrive noget så simpelt som..jeg kender ikke en der hedder gitte, hahaha....

Og hendes mobil siger jo en lyd, når der kommer en sms, og så hopper min farmor, fordi hun bliver forskrækket over lyden, hahah, hun er så sød.



Nå, men sagen var den, at der var en der havde ramt en forkert tast, så min farmor havde fået en sms, der skulle have været til en anden person.






Jeg så lidt Hammerslag. 

 Jeg var alene hjemme, da min mor var på besøg hos sin veninde, min far var på arbejde, Ida var på arbejde og Alice var henne hos en veninde.

Så jeg spiste rundstykker alene :)
 Jeg lavede en instagram.





 Sad lidt og drak noget the.












  
 Jeg lukkede hestene ind, inden jeg tog på rema 1000 med in far.












  







Da vi kom hjem fik kattene mad. 

 Jeg havde købt en kakao.


 Som jeg varmede i min nye gryde.






Jeg fik hunget vasketøjet, som ikke var helt tørt endnu op på tørrestativet.



 Mig og Ida spillede kalaha.






 Da vi havde spillet kalaha et åar gange, gik vi videre tik krydsspil.











 Efter at have søgt og søgt og prøvet at finde frem til de rigtige ord, fandt jeg endelig den sang jeg har ledt efter i ca 8 år.

Jeg har haft den i hovedet i rigtig lang tid, og så glemte jeg den..efter et par år fik jeg den i hovedet igen...og glemte den osv.


Og jeg ved bare at jeg har hørt den engang da jeg var lille.
 Jeg er så glad for at have fundet den...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar